"، کاسیاس که در ابتدا بغض کرده بود؛ به یکباره شروع به گریستن کرد و برای لحظاتی فضای حاکم بر کنفرانس، تحت تاثیر منقلب شدن کاسیاس قرار گرفت. دروازه بان اسطوره ای رئال پس از 25 سال و انجام 725 بازی، این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک خواهد کرد. 

ایکر مقدس صحبت های خود را اینگونه شروع کرد:" در ابتدا می خواهم از شما که در این نشست حضور یافته اید تا مرا در این لحظات سخت و ویژه همراهی کنید، تشکر کنم. اینجا هستم تا با شما و به ویژه هواداران رئال وداع کنم. 

روز گذشته جدائیم از رئال و پیوستنم به پورتو قطعی شد. انتخاب پورتو بخاطر انگیزه و هیجانی بود که از طرف مدیر و مربی این باشگاه به من منتقل شد. همچنین بخاطر ابراز لطف زیادی که از سوی هواداران پورتو از زمانیکه بحث پیوستنم به این باشگاه مطرح شد، دریافت کردم. ممنونم از پورتو که به من اعتماد کرد."

 

 

کاسیاس ادامه داد:" حالا پس از 25 سال که از نشان بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مادرید دفاع کردم، این باشگاه را ترک خواهم کرد. انگار همین دیروز بود که به رئال مادرید پیوسته و پیراهن پرافتخارش را به تن کردم. این رویای کودکی من بود که محقق شده بود. 

در این مدت باهم خندیدیم، گریستیم، بردیم و باختیم. شخصیت من در رئال مادرید بود که شکل گرفت. رئال به من مسئولیت پذیری را آموخت و کمک کرد تا انسانی فروتن باشم. در این مدت لحظات بی نظیری را با هم تیمی هایم سپری کردم و همه آنها مثل اعضای خانواده ام بودند. 

با جدایی از رئال، بازیکنان و دوستان بزرگی را ترک خواهم کرد. از آنها، همه مربیانم در رئال، پدر، مادر و به ویژه همسرم تشکر می کنم که در سخت ترین لحظات کنارم بودند."

 

کاسیاس صحبت های خود را خطاب به هواداران رئال اینگونه خاتمه داد:" از شما هواداران بخاطر حمایت های دائمیتان از من، برای کمک به من در افتخار آفرینی برای رئال و همچنین برخاستن در هنگام شکست ها تشکر می کنم. 

جدا از اینکه دروازه بان خوب یا بدی برای رئال بودم، با همه کاستی ها و مزیت هایم، امیدوارم همه شما از من به عنوان یک شخصیت و انسان خوب یاد کنید.هرگز شما را از یاد نخواهم برد. هزاران بار تشکر و بدانید که هرجایی که باشم فریاد خواهم زد:زنده باد رئال. 

نمی خواهم برای همیشه از شما خداحافظی کنم. این یک خداحافظی موقت است."

 

در این لحظه کاسیاس با تشویق حضار سالن کنفرانس را ترک کرد.
 
image007

برچسب‌ها: خداحافظي كاسياس از رئال ,

تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 ا 22:27 نويسنده : pouria ا

 فقط یک هفته تا اتمام رسمی تعطیلات بازیکنان رئال مانده و بازیکنان می خواهند از آخرین روزها لذت ببرند. کریستیانو عکسی از خود در کنار دوستانش منتشر کرد.

11377974_1453478441621023_2002377929_n


برچسب‌ها: عکس تعطیلات رونالدو ,

تاريخ : شنبه 13 تير 1394 ا 12:23 نويسنده : pouria ا

 سال گذشته شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منتشر ‏شده بود؛ شایعه ای که با انتخاب رافا بنیتس به عنوان مربی رئال، بار دیگر مطرح شد.‏

اما رونالدو که پیش از اخراج کارلو آنچلوتی، از او به طور رسمی حمایت کرده بود، احتمال جدایی اش از ‏این باشگاه را رد کرد.‏

او به نشریه پرتغالی آبولا گفت:" من در هفته های اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. فقط همین ‏مصاحبه و آن هم به خاطر اینکه اخبار اشتباهی که در مورد من نوشته می شود تا بین من و رئال درگیری ‏ایجاد کنند را رد کنم. ‏
من از بودن در رئال بسیار راضی هستم و مطمئنم که فصل جدید پر از موفقیت خواهد بود. بار دیگر تاکید ‏می کنم که در بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم و می خواهم با بهترین باشگاه دنیا به موفقیت برسم.‏
من در تعطیلات با هیچ رسانه ای صحبت نکردم. صادقانه از شما می خواهم به انتشار اخبار دروغ پایان ‏دهید و کمی من را آرام بگذارید. من و رئال با هم خوب هستیم."‏


برچسب‌ها: مصاحبه رونالدو ,

تاريخ : شنبه 6 تير 1394 ا 23:53 نويسنده : pouria ا

 کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید یک نمایش خیره کننده دیگر داشت تا ده میلیون پرتغالی را شیفته خود کند.

شاید تا چند سال پیش به رونالدو این انتقاد وارد بود که درخشش باشگاهی خود را در عرصه ملی تکرار نمی کند اما حالا او همه کاره تیمی است که اغلب بازیکنانش گمنام هستند. زمانی پرتغال با داشتن دیگو کاستا ، فیگو ، فرناندو کوتو و … یک تیم پرستاره بود اما حالا همه چیز روی کاکل رونالدو می گردد.

این بار رونالدو بود که با هت تریکی دیگر در ایروان زمینه ساز پیروزی 3-2 پرتغال مقابل ارمنستان شد تا در حالی که آخرین درخشش ملی مسی را هیچ کس یادش نمی آید این ستاره پرتغالی باشد که مثل بازیهای قبلی خود مقابل دانمارک یا قبرس یک تنه سه امتیاز را تقدیم کشورش می کند. جالب آن که گل دوم ارمنستان در این بازی را مکویان ، بازیکن تیم استقلال به ثمر رساند!

رونالدو به تنهایی ذر حال بردن تیم ملی کم مهره پرتغال به سمت یوروست تا او هم مثل گرت بیل ستاره اصلی مسابقات باشد.

پرتغال حالا با دوازده امتیاز از پنج بازی با اقتدار بر صدر جدول گروه تکیه زده است. دانمارک با یک بازی کمتر با هفت امتیاز دوم است و باید امشب به مصاف صربستان برود. آلبانی هم هفت امتیازی و سوم است.




تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 ا 23:0 نويسنده : pouria ا

 "، رافا سال 2008 در زمان حضورش در لیورپولف در یک کنفرانس خبری گفت:" اگر من یک تیم فانتزی داشتم، حتما کریستیانو رونالدو را می‌خواستم." 7 سال بعد، حال سرمربی اسپانیایی، هدایت رئال مادرید و کریستیانو رونالدو را بر عهده گرفته است.


شاید در گذشته، بنیتس هیچگاه انتظار چنین فرصتی را نداشت. تیم بنیتس در آنفیلد همچنان پرمهره بود و البته، رونالدو در کنار سر الکس فرگوسن، بزرگترین دشمن آنها بودند. همان سال، قرمزها تا آستانه قهرمانی رفتند و 86 امتیاز کسب کردند ولی نایب قهرمان شدند.



از آن موقع، رونالدو در مادرید رکوردهای بی نظیری را شکسته و جا به جا کرده، هر چند که از لحاظ جام‌های تیمی، به اندازه افتخارات فردی موفق نبوده است. 1 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی چمپیونزلیگ و دو کوپا دل ری، نتیجه 6 سال تلاش او در مادرید بوده است. بنیتس نیز پس از لیورپول راهی اینتر، چلسی و ناپولی شد. حال آیا این دو ، زوج موفقی خواهند بود.

رابطه بین این دو به ضوابطی بستگی دارد که در طول فصل، در پیش خواهند گرفت. تیم‌های رافا معمولا منظم و خطرناک هستند ولی مهاجم پرتغالی ثابت کرده که در ضد حملات، بسیار خطرناک است و آمار خوب بنیتس در اروپا، ثابت می‌کند که رونالدو در برنامه‌های او نیز می‌تواند موفق باشد.

البته، سیستم چرخشی که مورد علاقه ی بنیتس است، با معیارهای رونالدو همخوانی ندارد. رونالدو بازیکنی است که دوست دارد در تمام دقایق بازی، بدون توجه به تورنومنت و بدون توجه به حریف، بازی کند. هرچند، صحبت‌های رافا در سال 2008، ثابت می‌کند که رونالدو در این سیستم چرخشی، یک استثنا خواهد بود.

رافا همچنین در صحبت‌هایش ادامه داد:" مردم از تماشای بازی او در کنار فرناندو تورس و استیون جرارد لذت خواهند برد. من دوست دارم رونالدو را در تیم فانتزی ام داشته باشم و شک دارم که او زمان زیادی روی نیمکت بنشیند.

هر چند بنیتس، بیشتر موفقیت دوران مربی گری اش را مدیون جرارد و تورس است، اختلافاتی با تورس درباره میزان دقایق بازی کردنش و با جرارد در مورد پستش در زمین داشت. ولی تورس و جرارد با درخششی که در داخل زمین داشتند، تمام اختلافات را فراموش کرده بودند.



تورس 72 گل در 3 فصل برای رافا و لیورپول به ثمر رساند و زوج او و جرارد، در رده ی سوم و چهارم برترین گلزنان لیگ قرار گرفت و نام هردو برای بهترین بازیکن سال معرفی شد. یکی از دلایل وسوسه شدن آبراموویچ به خرید تورس، عملکردهای فوق‌العاده ی او تحت هدایت رافا بنیتس بود.

هر چند، بنیتس با جان تری، کاپیتان چلسی ، رابطه ی خوبی نداشت. بنیتس معتقد بود که او دیگر توانایی حضور در دو بازی در یک هفته را ندارد و همین موضوع، باعث شده بود تا تری در زمان حضور بنیتس روی نیمکت چلسی، نیمکت نشین باشد.تری حتی پس از قهرمانی این فصل در لیگ برتر نیز ، کینه ها از بنیتس را نشسته بود و عنوان کرد که با حضور در تمام دقایق ممکن در لیگ برتر، به بنیتس ثابت کرده که هنوز تمام نشده است.

گونزالو هیگواین، ستاره ناپولی، بزرگترین بازیکنی بود که بنیتس در دو سال اخیر، تحت هدایتش داشت. با وجود اینکه تقریبا رابطه ی عادی بین این دو برقرار بود، ولید ر مواقعی در مورد میزان دقایق بازی هیگواین، اختلافاتی بینشان ایجاد شده بود. هر چند، رابطه ی این دو پایان خوشی نداشت. هیگواین پس از تعویض در بین دو نیمه دیدار با یوونتوس، در رختکن با بنیتس درگری لفظی پیدا کرده بود و در بازی پایانی، یک پنالتی از دست داد که باعث شکست تیمش مقابل لاتزیو و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان شد.



ولی حالا بنیتس، هر آنچه می‌خواهد در اختیار دارد. او در یکی از بزرگترین استیج‌های جهان مربی گری خواهد کرد و رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ را در اخیتار خواهد داشت. او در ارتباط با رونالدو، جای هیچ اشتباهی ندارد.

 

 


برچسب‌ها: سرمربي جديد رئال ,

تاريخ : چهار شنبه 13 خرداد 1394 ا 21:35 نويسنده : pouria ا

همان طور که انتظار می رفت رئال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. ارسال دیدنی ‏مارسلو از سمت چپ، با ضربه سر کریس رونالدو به گل تبدیل شد.‏
بعد از این گل بازیکنان ختافه از لاک دفاعی خارج شدند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. اسکودرو که ‏روی پاس لاسن صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه کاسیاس فرستاد.‏
ترس تیم میهمان بعد از زدن گل تساوی ریخت و خیلی زود به گل دوم رسیدند. پاس عالی پدرو لئون، ‏دیگو کاسترو را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، کاسیاس را مغلوب ‏کرد.‏
اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و رونالدو در دقیقه 32، کار را به تساوی کشید. یک ضربه آزاد پشت ‏محوطه جریمه ختافه، با ضربه تماشایی رونالدو، به گوشه دروازه ختافه رفت. ‏
جشنواره گل های دو تیم در نیمه اول، ادامه پیدا کرد و دو دقیقه بعد، رئال به گل سوم رسید. خطای پنالتی ‏کارلوس روی خاویر هرناندز، یک ضربه پنالتی نصیب رئال شد. کریس رونالدو پشت ضربه قرار گرفت ‏و توپ را به وسط دروازه کوبید.‏
بازیکنان ختافه که نمی خواستند نیمه اول را با شکست به رختکن بروند، بار دیگر ابتکار عمل را در ‏دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 42 به گل تساوی رسیدند. یک ضربه کرنر از سمت راست و آشفتگی ‏مدافعان رئال، موقعیت را نصیب لاسن کرد تا با یک ضربه محکم، بار دیگر کار را به تساوی بکشد. نیمه ‏اول با همین نتیجه به پایان رسید. ‏
نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد و خاویر هرناندز خیلی زود کار را 4-3 کرد. ضربه سر کریس ‏رونالدو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و چیچاریتو توپ برگشتی را با ضربه ای محکم، وارد ‏دروازه حریف کرد. ‏
تنها چهار دقیقه بعد، رئال به گل پنجم رسید. یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه ختافه، با ضربه تماشایی ‏خامس، اختلاف را به دو گل افزایش داد. ‏
بعد از این گل بار دیگر بازیکنان ختافه توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این رئال بود که در دقیقه 71 ‏بار دیگر به گل رسید. همکاری خوب خسه و خامس، در نهایت با ضربه حساب شده خسه، به گل ششم ‏رئال تبدیل شد.‏
در دقایق پایانی بازیکنان ختافه تلاش زیادی برای کاهش فاصله انجام دادند اما در حالی که کاسیاس با چند ‏واکنش خوب، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل های بیشتر شد، مارسلو در آخرین دقیقه بازی روی یک ‏ضدحمله سریع، حساب کار را 7-3 کرد. به این ترتیب، رئال فصل را با یک پیروزی پرگل به پایان ‏رساند، هرچند بار دیگر نتوانستند در لالیگا به قهرمانی برسند. ‏

Satellite29G5DVHR



تاريخ : یک شنبه 3 خرداد 1394 ا 13:1 نويسنده : pouria ا

  در شبی که شاگردان کارلو آنچلوتی می توانستند با نتیجه بهتری تورین را ترک ‏کنند، در نهایت این یوونتوسی ها بودند که با بهره بردن از موقعیت های شان، به یک پیروزی ارزشمند ‏رسیدند و در آستانه اولین صعود به فینال چمپیونزلیگ در 12 سال اخیر قرار گرفتند.‏

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 8، آلوارو موراتا ‏بیانکونری را پیش انداخت. دفع ناقص ایکر کاسیاس روی ضربه کارلوس ته وز، در نهایت با بغل پای ‏ساده موراتا، به گل اول بازی تبدیل شد.‏




بعد از این گل رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. شوت دیدنی کروس، می توانست خیلی زود کار ‏را به تساوی بکشد اما واکنش بوفون، دروازه یووه را بسته نگه داشت. ‏

برتری رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 27، کریس رونالدو کار را به تساوی کشید. حرکت ‏خوب خامس رودریگز از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، رونالدو را پشت مدافعان حریف ‏صاحب موقعیت کرد و ستاره پرتغالی هم به راحتی دروازه بوفون را گشود.‏



یوونتوسی ها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، بعد از این گل بار دیگر نمایش هجومی تری ‏ارائه دادند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 41 به گل برسد اما ضربه سر خامس روی ارسال ‏ایسکو، با برخورد به تیر افقی دروازه، به زمین برگشت. به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید. ‏

نیمه دوم را رئال بهتر و هجومی تر شروع کرد اما برخلاف جریان بازی، این یوونتوس بود که در دقیقه ‏‏57 به گل تساوی رسید. 



روی یک ضدحمله بود که کارلوس ته وز پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شد ‏و کارواخال به بی دقتی او را سرنگون کرد. داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. خود ته وز پشت ‏توپ قرار گرفت و با یک شوت به وسط دروازه، کاسیاس را مغلوب کرد.‏




رئالی ها که بار دیگر عقب افتاده بودند، حملات زیادی روی دروازه یووه ترتیب دادند و در مقابل ‏بازیکنان میزبان هم روی ضدحملات تلاش می کردند تا به گل سوم برسند. در دقایق پایانی، حضور ‏فرناندو یورنته به جای موراتا، این فرصت را در اختیار یوونتوسی ها قرار داد که روی توپ های بلند هم ‏شانس شان را امتحان کنند اما کاسیاس اجازه نداد دروازه رئال برای بار سوم باز شود و بازی با همان ‏برتری 2-1 یووه به پایان رسید.‏


تاريخ : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 ا 12:23 نويسنده : pouria ا

 رئال یک پیروزی ارزشمند را در مقابل سویا کسب کرد تا به جدال برای صدرنشینی تا آخرین نفس ادامه بدهد.

در حالی که سویا 34 بازی و بیش از یک سال بود که در خانه شکست نخورده بود اما رئال به لطف هت تریک رونالدو و البته خوش شانسی به خصوص در دقایق پایانی پیروز شد تا فاصله دو امتیازی را با صدر جدول حفظ کند.

رئال مادرید در  نیمه اول تیم برتر میدان بود و شاید اگر اشتباه بزرگ راموس در دقایق پایانی نیمه انجام نمی شد ، رئال  برای یک برد پرگل آماده می شد اما پنالتی که راموس تقدیم به حریف کرد موجب شد تا بازی در نیمه دوم مشکل تر شود.

کریستیانو رونالدو در نیمه اول دو گل عالی زد و در نیمه دوم هم گلی دیگر روی ارسال بیل زد تا همه حرف و حدیث ها را تمام کنند. ما اشتباهات فردی باعث شد که ده دقیق پایانی تبدیل به کابوس شود.

راموس در دقیقه 46 و مارسلو در دقیقه 79 اشتباهات مهلکی انجام دادند که می توانست به قیمت از دست دادن لالیگا تمام شو اما تیم کارلو در ده دقیقه پایانی با چنگ و دندان از پیروزی دفاع کرد تا بلایی که سر بارسا آمد سر رئال نیاید.

حالا کریستیانو با 41 گل دوباره بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است. به نظر می رسد که ویسنته کالدرون و بازی بارسا و اتلتیکو سرنوشت لالیگا را تعیین کند …  



تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 ا 15:40 نويسنده : pouria ا

  در شبی که کارلو آنچلوتی به چند بازیکن اصلی تیمش استراحت داده بود، ‏کهکشانی ها توانستند به راحتی از سد آلمریا عبور کنند و همچنان در یک قدمی بارسا باقی بمانند.‏

‏ بازی همانطور که انتظار می رفت با میدان داری رئالی ها آغاز شد و بازیکنان این تیم در تلاش بودند تا ‏با عبور از دفاع چند لایه المریا به گل برسند. اما شاگردان سرجی بارخوان در نیمه اول نمایش بسیار ‏خوبی ارائه دادند و بدون ترس از حریف سرشناس شان، با اعتماد به نفس بالا در مقابل حملات میزبان ‏مقاومت می کردند.‏
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در آخرین دقیقه ‏نیمه اول، خامس رودریگز دروازه حریف را باز کرد. 



روی دفع ناقص مدافع آلمریا، توپ پشت محوطه ‏جریمه به خامس رسید و او با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 ‏رئال به پایان برسد.‏
رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. حرکت هماهنگ رئالی ها، در ‏نهایت کروس را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک ارسال خوب، کریس رونالدو را ‏در موقعیت گلزنی قرار داد اما پیش از اینکه ستاره پرتغالی ضربه اش را بزند، مائورو دوس سانتوس، ‏مدافع آلمریا، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.‏



بعد از گل، بازی برای دقایقی متعادل تر شد اما پس از آن، باز هم این رئال بود که بر توپ و میدان تسلط ‏داشت. حملات میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 84، رئالی ها به گل سوم رسیدند. این بار خاویر ‏هرناندز بود که در نقش گلساز ظاهر شد و با یک ارسال دیدنی، آلوارو آربلوا را در دهانه دروازه صاحب ‏موقعیت کرد. این مدافع پیش تاخته هم با یک بغل پا، دروازه حریف را باز کرد.‏
در دقایق پایانی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان رسید.‏
 

 

 


برچسب‌ها: برد رئال در لاليگا ,

تاريخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394 ا 8:51 نويسنده : pouria ا

 شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. آنها با این سه امتیاز 79 امتیازی شدند و بار دیگر به یک قدمی بارسا رسیدند.

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب در همان دقایق ابتدایی ایجاد ‏کرد، سرانجام در دقیقه 9 به گل رسیدند.‏
 
 
حرکت عالی نولیتو و عبور او از بین دو مدافع رئال، در نهایت با ضربه ای فنی و حساب شده، از بین ‏پاهای رافائل واران، به گل اول بازی تبدیل شد.‏
اما این برتری چندان دوام نداشت و رئال در دقیقه 16 به گل تساوی رسید. پاس عمقی خامس، کریس ‏رونالدو را در گوشه محوطه شش قدم صاحب توپ کرد.ارسال کوتاه ستاره پرتغالی، توسط مدافعان سلتا ‏برگشت داشت. توپ به جایی رفت که تونی کروس حضور داشت و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه ‏دروازه میزبان فرستاد.‏
 
 
بعد از این گل حملات رئال ادامه پیدا کرد و خاویر هرناندز در دقیقه 24، رئال را پیش انداخت. یکی و ‏دوی ستاره مکزیکی با خامس، چیچاریتو را با دروازه بان سلتا تک به تک کرد و او با یک ضربه حساب ‏شده، توپ را از بین پاهای دروازه به گل تبدیل کرد.‏
 
 
 
اما این نتیجه هم خیلی زود تغییر کرد و سلتا در دقیقه 28 به گل تساوی رسید. یک پاس در عمق عالی، ‏سانتیاگو مینا را با کاسیاس تک به تک کرد. ضربه اول این بازی به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ ‏برگشتی دقیقا به جایی رفت که خود این بازیکن حضور داشت و او این بار اشتباه نکرد و گل تساوی را به ‏ثمر رساند.‏
بعد از این گل کمی از سرعت بازی کاسته شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در ‏دقیقه 43، رئال روی یک غافلگیری به گل رسید. پاس کریس رونالدو، خامس رودریگز را صاحب ‏موقعیت کرد و او با یک ضربه نه چندان محکم، که در بین راه به مدافع حریف برخورد کرد، گل سوم را ‏به ثمر رساند.‏
چیزی نمانده سلتا بار دیگر در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل تساوی برسد اما راموس دروازه تیمش را ‏نجات داد و این نیمه با برتری 3-2 رئال به پایان رسید.‏
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و هر حمله از سوی یکی از تیم ها، با حمله تیم حریف پاسخ داده می ‏شد. تا اینکه در دقیقه 69، رئال توسط خاویر هرناندز به گل چهارم رسید. پاس عالی سرخیو راموس از ‏میانه زمین، پشت مدافعان سلتا به چیچاریتو رسید و او با یک کنترل عالی و ضربه ای بی نقص، بار دیگر ‏دروازه میزبان را باز کرد.‏
در دقایق باقی مانده، تیم میزبان تلاش زیادی برای کاهش اختلاف انجام داد اما این تلاش به جایی نرسید و ‏رئال با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.‏

 



برچسب‌ها: رئال-سلتاويگو ,

تاريخ : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 ا 21:43 نويسنده : pouria ا

 

 

طلسم اتلتيکو شکست

صعود رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ


رئال مادريد با پيروزي 1-0 مقابل اتلتيکو در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، راهي مرحله بعد اين رقابت ها شد.


 

"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در 7 دیدار گذشته نتوانسته بودند مقابل رقیب ‏همشهری به پیروزی برسند، سرانجام امشب با تک گل خاویر هرناندز پیروز شدند و جواز حضور در ‏مرحله بعد را به دست آوردند.‏
نیمه اول با برتری رئال آغاز شد و کهکشانی ها در همان 15 دقیقه اول می توانستند به گل برسند اما بی ‏دقتی در زدن ضربه نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان ‏اتلتیکو کمی جلو کشیدند و برای دقایقی روی دروازه کاسیاس خطرساز شدند.‏


پس از بار دیگر نوبت رئالی ها بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما مانند دیدار رفت، این یان ‏اوبلاک بود که با واکنش های تماشایی مانع از گلزنی رئالی ها شد. از جمله در دقیقه 44 که در موقعیت ‏تک به تک، در مقابل ضربه کریس رونالدو ایستادگی کرد و به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید.‏
نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز کرد و در دقیقه 49 خاویر هرناندز می توانست دروازه حریف را باز کند ‏اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.‏


حملات رئالی ها ادامه داشت اما دفاع منسجم اتلتیکو مانع از ایجاد موقعیت جدی روی دروازه این تیم شد. ‏تا اینکه در دقیقه 76، خطای بی مورد آردا توران و کارت زرد دوم او، باعث 10 نفره شدن مردان ‏سیمئونه شد.‏


بعد از این اتفاق رئالی ها بر شدت حملات شان اضافه کردند و سرانجام در دقیقه 88 به گل رسیدند. ‏پاسکاری هماهنگ خامس و رونالدو و در نهایت پاس در عرض ستاره پرتغالی، با ضربه خاویر هرناندز ‏به گل پیروزی بخش رئال تبدیل شد.‏
در دقایق پایانی تلاش بازیکنان اتلتیکو برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و رئال با همان یک گل، ‏راهی مرحله بعد شد.‏

برچسب‌ها: دربي مادريد ,

تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 ا 16:1 نويسنده : pouria ا

در شبی که کریس رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد، رئال با پیروزی ‏برابر مالاگا، فشار روی شاگردان لوئیس انریکه را حفظ کرد.‏
بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت گرت بیل در همان دقایق ابتدایی، کارلو آنچلوتی را مجبور ‏به انجام تعویض کرد. 15 دقیقه ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 17، خاویر ‏هرناندز می توانست برای رئال گلزنی کند اما کارلوس کامنی دروازه مالاگا را نجات داد.‏


سرانجام در دقیقه 24، رئال توسط سرخیو راموس به گل رسید. ارسال کریس رونالدو از روی یک ضربه ‏آزاد، روی تیر دوم به راموس رسید و او در موقعیتی مشکوک به آفساید، دروازه حریف را با ضربه ای ‏تماشایی باز کرد.‏
در دقیقه 30 رئال می توانست به گل دوم برسد اما بار دیگر کامنی دروازه تیمش را نجات داد. در دقایق ‏پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.‏
رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 67 به یک ضربه ‏پنالتی رسیدند. خطای مدافع مالاگا روی خامس، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد اما رونالدو توپ را به ‏تیر عمودی دروازه کوبید.‏


ولی تنها دو دقیقه بعد، رئال بالاخره به گل دوم رسید. یک حرکت هماهنگ از بازیکنان این تیم و پاس ‏رونالدو برای خامس، در نهایت با ضربه تماشایی ستاره کلمبیایی، به گل دوم رئال تبدیل شد.‏
اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و بازیکنان مالاگا خیلی زود بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش ‏دادند. ارسال روسالس از سمت راست، در موقعیتی تقریبا تک به تک به خوانمی رسید و او با یک ضربه ‏سر محکم، دروازه کاسیاس را باز کرد.‏


در دقایق پایانی، در حالی که میهمان به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، رئالی ها تیر خلاص را وارد کرد. ‏یک حرکت خوب از چیچاریتو از سمت راست و پاس در عرض عالی او به دهانه دروازه، با ضربه ساده ‏کریس رونالدو به گل سوم تبدیل شد.‏
رئال با این پیروزی 76 امتیازی شد و برای پس گرفتن صدر جدول باید در انتظار هفته های بعد باشد.‏



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 ا 15:32 نويسنده : pouria ا

"، شاگردان دیگو سیمئونه یک بار دیگر در لیگ قهرمانان دروازه شان را بسته ‏نگه داشتند تا با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو بودند. ‏

رئالی ها که در 6 دیدار قبلی این فصل نتوانسته بودند رقیب همشهری را شکست دهند، دیدار امشب را ‏هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که گرت بیل در همان دقیقه سوم بازی دروازه اوبلاک را باز کند ‏اما دروازه بان اتلتیکو در موقعیتی تک به تک، دروازه تیمش را نجات داد.‏




برتری رئال در سراسر نیمه اول ادامه داشت و آنها چند موقعیت خوب دیگر هم برای گلزنی داشتند که ‏درخشش اوبلاک مانع از رسیدن آنها به گل شد. بازیکنان اتلتیکو هم روی ضد حملات به دنبال باز کردن ‏دروازه کاسیاس بودند اما تلاش های آنها نتیجه ای نداشت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.‏
نیمه دوم را اتلتیکو بهتر آغاز کرد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و بار دیگر این رئالی ها بودند که ‏کنترل بازی را در دست گرفتند اما باز هم موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد.‏




در دقایق پایانی با ورود فرناندو تورس به زمین، شدت حملات اتلتیکو بیشتر شد و آنها یکی دو موقعیت ‏بسیار خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید.‏

برچسب‌ها: تساوي در دربي مادريد ,

تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 ا 15:4 نويسنده : pouria ا

 "، آنچلوتی برای این بازی به بنزما استراحت داد و چیچاریتو را در ترکیب 11 نفره رئال قرار داد. رئال مادرید تیم دوم جدول، برای تحت فشار قراردادن بارسلونای صدرنشین به قصد یک پیروزی پرگل به مصاف ایبار آمده بود. این تیم پس از شکست در ال کلاسیکو، در دو بازی قبلی خود مقابل گرانادا و رایووایکانو پیروز شده بود. 

ایبار نیز که تیم 14 جدول است و فعلا دغدغه سقوط ندارد، پس از کسب برتری خوب 1-0 برابر مالاگا به برنابئو آمده بود. 
 
 
بازی مطابق انتظار با حملات رئال شروع شد و این کهکشانی ها بودند که تسلط بی چون و چرایی بر میهمان کوچک خود داشتند.در دقیقه 19 بود که راموس روی یک ضربه کرنر توپ را به تیرک دروازه کوبید. در برگشت، ایسکو همین توپ را دوباره به سمت دروازه ایبار شلیک کرد. توپ پس از برخورد به دو تیرک عمودی، توسط چیچاریتو به گل تبدیل شد اما داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. 
 
 
 
 
رئالی ها برای رسیدن به گل اول، تا دقیقه 22 صبر کردند. در این لحظه بود که کریستیانو رونالدو از روی یک ضربه آزاد مستقیم، با شلیکی غیرقابل مهار و به زیبایی دروازه ایبار را فروریخت. رونالدو از 29 آوریل گذشته موفق نشده بود بدین طریق برای رئال گلزنی کند. این گل 38 رونالدو در لالیگا نیز بود.
 
یک دقیقه بعد، پاس عالی مودریچ به چیچاریتو رسید فرار این بازیکن از راست و ارسال توپ برای رونالدو می رفت به گل دوم رئال تبدیل شود اما فوق ستاره پرتغالی به توپ نرسید.  در دقیقه ،30 رئال به گل دوم خود نیز دست یافت.
 
پاس ایسکو به خسه رسید. خسه،آربلوا را که از قسمت راست زمین فرار را آغاز کرده بود، روانه دروازه ایبار کرد. سانتر عالی آربلوا روی سر چیچاریتو فرود آمد و ضربه سر این مهاجم مکزیکی، گل دوم رئال را به همراه داشت. 
 
 
رئال پس از این گل، چند موقعیت خوب دیگر نیز توسط رونالدو و ایسکو به دست آورد اما با بدشانسی و درخشش دروازه بان حریف، آنها از دست رفتند تا این نیمه با دو گل به سود رئال به اتمام برسد.
 
نیمه دوم اما حکایت متفاوتی با نیمه اول داشت. رئال که از کسب پیروزی مطمئن شده بود، از فشار حملات خود کاست و تعویض های آنچلوتی نیز مزید بر علت شدند تا رئال آن برتری کامل نیمه اول را در این نیمه نداشته باشد.
 
بیرون آمدن مودریج، راموس و مارسلو و ورود سیلوا، ناچو و په په؛ باعث شد تا بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان باشد. ایبار همچون نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و رئال نیز اشتهای چندانی برای گلزنی. 
 
 
مادریدی ها البته در این نیمه چند فرصت خوب توسط رونالدو به دست آوردند اما تا دقیقه 83 بازی از رسیدن به گل عاجز ماندند. در این لحظه خسه روی اشتباه بازیکن ایبار صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود و شوتی دقیق، توپ را به کنج دروازه ایبار فرستاد تا سومین گل رئال نیز به ثبت برسد. 
 
در ادامه نیز خطر چندانی روی دروازه ها خلق نشد و رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-0 بر ایبار غلبه کند. فاصله با بارسلونا به یک امتیاز رسید و حالا همه نگاه ها به بازی حساس بارسلونا و سویا دوخته شده است.

 


برچسب‌ها: برد رئال در لاليگا ,

تاريخ : شنبه 22 فروردين 1394 ا 22:3 نويسنده : pouria ا

ونالدو با رکورد هت تریک های تاریخ رئال در کل مسابقات که در اختیار دی استفانو با 28 هت تریک بود برابری کرد.

رونالدو رکورددار سرعت هت تریک خود را هم شکست. او در اکتبر 2011 مقابل مالاگا در 14 دقیقه سه گل زده بود و این بار در هشت دقیقه سه گل زد.

کریستیانو رونالدو در نیمه اول بازی میان رئال مادرید و گرانادا در هشت دقیقه هت تریک کرد و تبدیل به هشتمین گلزن برتر تاریخ لالیگا شد.


رونالدو در لالیگا 211 گله شد و از پاهینیو که 210 گل به ثمر رسانده بود پیشی گرفت.

رونالدو سریع ترین هت تریک رئال مادرید از 1992 تا کنون را رقم زده بود. هیرو در آن زمان در شش دقیقه مقابل اسپانیول هت تریک کرده بود. هیچ بازیکن خارجی در تاریخ رئال نتوانسته بود با این سرعت و در شش فصل به 211 گل برسد.

رونالدو تا کنون در سه بازی مقابل گرانادا در برنابئو هفت گل زده است. حالا رونالدو هشت گل تا کوئینی که هفتمین گلزن برتر تاریخ لالیگاست فاصله دارد.

در حال حاضر رکورد تاریخ لالیگا در اختیار مسی است که در 305 بازی 275 گل زده بود.
 


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 16 فروردين 1394 ا 20:11 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.