رونالدو موفق شد سومین توپ طلای خود را امشب در زوریخ به دست آورد. نایکی که سال‌هاست اسپانسر اصلی رونالدو در پوشاک است، مدل جدیدی از استوک‌های خود را به ستاره ی پرتغالی تقدیم کرد.


 


برچسب‌ها: کفش جدید رونالدو ,

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ا 10:41 نويسنده : pouria ا

رونالدو که در سال های 2008 و 2013 هم این جایزه را به دست آورده بود، توانست با پشت سر گذاشتن مانوئل نویر ولیونل مسی، برای سومین بار توپ طلا را از آن خود کند.
او بعد از دریافت این جایزه گفت:" می خواهم به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شوم و هر سال به عنوان بازیکن پیشرفت کنم."
بعد از رونالدو که با 37.66 درصد آرا اول شد، لیونل مسی با 15.76 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفت و مانوئل نویر با اختلافی بسیار کم، 15.72 درصد آرا، سوم شد.
رونالدو بعد از یوهان کرویف، کوین کیگان، کارل هاینس رومنیگه، میشل پلاتینی، مارکو فان باستن و لیونل مسی، هفتمین بازیکن تاریخ است که می تواند از عنوانش در جوایز توپ طلا دفاع کند.
او اکنون در کنار کرویف، پلاتینی و فان باستن که سه بار این جایزه را دریافت کرده بودند، قرار دارد و البته یک توپ طلا کمتر از لیونل مسی به دست آورده است.

رونالدو پس از دریافت توپ طلا، چند دقیقه ای به تشکر از تمام کسانی پرداخت که در سال 2014 به او کمک کردند تا به این افتخار ارزشمند دست یابد و سپس چنانچه در عکس پیداست،  فریاد بلندی از خوشحالی سر داد :


تیم برتر سال 2014:

- مانوئل نویر به عنوان دروازه بان سال انتخاب شد.

- فیلیپ لام، تیاگو سیلوا، سرخیو راموس و داوید لوئیز به عنوان مدافعین برتر سال انتخاب شدند. آندرس اینیستا، تونی کروس و آنخل دی ماریا به عنوان بهترین هافبک های سال انتخاب شدند. رونالدو، روبن و مسی هم مثلث خط حمله تیم منتخب سال را تشکیل دادند.


- تیم ذخیره های سال: کورتوا، مارسلو، آلابا، هوملس، دنی آلوس، مودریچ، یحیی توره، آلونسو، نیمار، ‏زلاتان، سوارز


برچسب‌ها: برنده توپ طلا 2014 ,

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 ا 10:8 نويسنده : pouria ا

سال 2015 برای کریس رونالدو چندان خوب شروع نشده است. رونالدو در مقابل والنسیا، یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند امااین گل، برای پیروز کردن رئال کفایت نمی کرد و در بازی بعدی مقابل اتلتیکو، پس از یک نیمه نیمکت نشینی، از دقیقه 62 وارد زمین شد و گلی هم به ثمر نرساند.

او دوشنبه همراه با تمام اعضای خانواده و نامزد معروفش "ایرینا شیک"، به زوریخ سفر خواهد کرد تا در مراسم توپ طلای فیفا شرکت کند. پیش از این سفر، رونالدو امروز و از ساعاتی دیگر باید مقابل اسپانیول قرار بگیرد. کریستیانو که قصد دارد با توپ پر به زوریخ برود، می خواهد در بازی امروز، گلزنی های خود را از سر بگیرد و با قربانی کردن اسپانیول، خود را برای دریافت توپ طلای احتمالی آماده کند.

روز گذشته و در تمرین صبحگاهی رئال، رونالدو بسیار شاد و خوشحال به نظر می رسید. او آگاه شده بود که در نظرسنجی اینترنتی یوفا، با فاصله ای بسیار زیاد نسبت به مسی، مرد سال فوتبال اروپا شناخته شده است و به خوبی می داند که شانس اول کسب توپ طلا نیز خود اوست.
کریستیانو در مقابل اسپانیول در 8 بازی، 4 گل به ثمر رسانده که آخرینش به 16 دسامبر سال 2012 و تساوی 2-2 این دو تیم بر می گردد. در واقع او دو سال است که موفق به گلزنی مقابل اسپانیول نشده است. این خود می تواند انگیزه مضاعف دیگری برای رونالدو در بازی امروز باشد.

ialkzswtmx15zlh5erur.jpg


برچسب‌ها: رونالدو ,

تاريخ : شنبه 20 دی 1393 ا 15:13 نويسنده : pouria ا

در این فهرست همان طور که انتظار می رفت نام سه نامزد نهایی توپ طلا، مانوئل نویر، ‏کریس رونالدو و لیونل مسی هم دیده می شود.‏
علاوه بر این سه بازیکن، فیلیپ لام، کاپیتان تیم آلمان و تونی کروس، دیگر ستاره ژرمن ها هم در جام جهانی هم دیده می ‏شود. سرخیو راموس و آنخل دی ماریا نیز که در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ نقش زیادی داشتند هم در تیم منتخب سال ‏یوفا دیده می شوند.‏
همچنین کریس رونالدو، ستاره رئال، با بیشترین آرا از سوی کاربران سایت یوفا، به عنوان بازیکن سال انتخاب شد. مسی ‏و زلاتان هم در رده های بعدی قرار گرفتند.‏


تیم منتخب سال 2014 یوفا:‏
نویر، لام، گودین، راموس، آلابا، کروس، دی ماریا، روبن، مسی، زلاتان، رونالدو

 


برچسب‌ها: بهترین بازیکن یوفا سال 2014 ,

تاريخ : شنبه 20 دی 1393 ا 10:59 نويسنده : pouria ا

ستاره پرتغالی که یکی از بهترین سال های دوران حرفه ای اش را در سال 2014 سپری کرده، ‏توانست با رئال، دهمین قهرمانی این باشگاه در اروپا را جشن بگیرد و هفته گذشته هم جام قهرمانی جام باشگاه های ‏جهان را بالای سر برد.‏
رونالدو که رکورد گلزنی خیره کننده ای نیز از خود به جا گذاشته، در بین سه نامزد نهایی توپ طلا نیز حضور دارد و ‏انتظار می رود برای سومین بار بتواند این جایزه را از آن خود کند.‏
او پس از دریافت جایزه گلوب ساکر در هتل آتلانتیس دوبی، گفت:" امیدوارم این یک نشانه باشد؛ البته من چندان نگران ‏توپ طلا نیستم. کسانی که رای می دهند، می دانند که چه کاری باید انجام بدهند. من خوشحالم زیرا این یک جایزه دیگر ‏برای تعهد و سختکوشی من است.‏
می خواهم از همه اعضای باشگاه رئال، بازیکنان و مربیان، تشکر کنم. ما فصل فوق العاده ای داشتیم، چهار جام بردیم و ‏اکنون یکی از بهترین های دنیا هستیم. فتح دسیما یک لحظه ویژه برای رئال مادرید بود؛ جامی که همه منتظرش بودیم. ‏بردن این جایزه، برای من بسیار لذت بخش است. احساس غرور می کنم."‏
رونالدو همچنین تاکید کرد که بردن عنوان و جوایز مختلف، هیچ فشاری روی او وارد نمی کند:" نه، هیچ فشاری نیست. ‏فشاری احساس نمی کنم زیرا قصد ندارم چیزی را به کسی ثابت کنم. خوشحال هستم که می توانم کاری را که دوست دارم، فوتبال، ‏انجام بدهم، گل بزنم، پاس گل بدهم و به رئال مادرید کمک کنم تا به یکی از بهترین های دنیا تبدیل شود."‏


برچسب‌ها: جوایز رونالدو ,

تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393 ا 12:15 نويسنده : pouria ا

کریستیانو رونالدو نیز کشور امارات و شهر دبی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده است. فوق ستاره رئال مادرید، ساعتی قبل این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد:




برچسب‌ها: تعطیلات رونالدو ,

تاريخ : شنبه 6 دی 1393 ا 16:40 نويسنده : pouria ا

چندین سال است که شایعاتی مبنی بر بازگشت رونالدو به منچستر به گوش می‌رسد ولی او قراردادش با رئال را تا سال 2018 تمدید کرد و این بدین معناست که او 9 سال را در برنابئو سپری

خواهد کرد و در 33 سالگی قراردادش با رئال تمام خواهد شد.با این حال، مندس معتقد است که تا زمانی که کریستیانو کفش‌هایش را بیاویزد، در رئال بازی خواهد کرد.

او گفت:" 15 سال است که رونالدو را می‌شناسم، از آن موقع بیشتر روزها با هم صحبت می‌کنیم. وقتی در مادرید هستم با یکدیگر ملاقات می‌کنیم. رابطه ی ما بیشتر مثل دوستی است. معتقدم

که رونالدو فوتبالش را در رئال مادرید به پایان می‌رساند. او از حضور در رئال خوشحال است و دوست دارد موفقیت بیشتری در این تیم کسب کند. آیا باشگاه پیراهن رونالدو را بازنشسته خواهد کرد؟

با تمام احترامی که برای رائول و دی استفانو قائلم، هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو مقایسه کرد. او بهترین تاریخ است و فکر می‌کنم برترین ورزشکار تمام تاریخ. دیگر مثل رونالدو نخواهیم دید و فکر می‌کنم غیرممکن باشد."

 


برچسب‌ها: ایجنت رونالدو ,

تاريخ : شنبه 6 دی 1393 ا 11:9 نويسنده : pouria ا

مطابق سالهای گذشته، تیم‌های صدرنشین، در یک سید و تیم‌های دوم هر گروه در سید دیگری قرار گرفتند. در ابتدا کارل هاینز ریدله از قهرمانی در چمپینونزلیگ به همراه دورتموند صحبت کرد و عنوان کرد که یکی از بزرگترین افتخارات زندگی اش بوده است.سپس جورجیو مارکتی، رئیس برگزاری لیگ قهرمانان، درباره ی نحوه ی قرعه کشی توضحیاتی به حضار ارائه کرد و پس از آن قرعه کشی انجام شد که بازی ها به شرح زیر است:

چلسی – پاریس سنت ژرمن

بارسلونا – منچسترسیتی

اتلتیکومادرید- لورکوزن

دورتموند – یوونتوس

رئال مادرید – شالکه

بایرن مونیخ – شاختار دونتسک

آرسنال - موناکو

پورتو - بازل

دیدارهای دور رفت در تاریخ 28 و 29 بهمن و همچنین 5 و 6 اسفند برگزار خواهند شد و دیدارهای دور برگشت، در تاریخ 19، 20 ، 26 و 27 اسفند ماه برگزار خواهند شد.

رسمی : قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا / رقابت دوباره منچسترسیتی - بارسلونا

 


برچسب‌ها: قرعه کشی لیگ قهرمانان ,

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 ا 16:1 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید موفق شد در یک دیدار آسان خانگی، 4-0 حریف خود لودوگورتس را در هم بکوبد و با ثبت رکوردی جدید در تاریخ لیگ قهرمانان، با قاطعیت و با کسب پیروزی در تمامی دیدار‌ها به دور بعد صعود کند.

بازی با برتری رئال همراه بود و حملات خوبی از سوی شاگردان آنچلوتی شکل گرفت تا اینکه در دقیقه 20، مارسلینو، مدافع لودوگورتس، ضربه ی سر واران را با دست دفع کرد که داور اعلام ضربه ی پنالتی و با کارت قرمز مستقیم او را جریمه کرد. رونالدو پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد تا هفتاد و دومین گلش در لیگ قهرمانان به ثبت برسد. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه روی سانتر تونی کروس، گرث بیل موفق شد با یک ضربه ی سر، دروازه لودوگورتس را برای بار دوم باز کند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه ی دوم را باز هم رئال بهتر شروع کرد ولی موفق به استفاده از موقعیت‌ها نشد تا اینکه در دقیقه 79، روی یک کرنر رونالدو تاثیری روی توپ داشت و آربلوا در ادامه موفق شد توپ را وارد دروازه کند. در دقیقه 88 نیز روی پاس خسه رودریگز، مدران در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان موفق شد اولین گلش را به ثمر برساند. ضربه ی او با برخورد با ابل، وارد دروازه ی لودوگورتس شد تا رئال با این پیروزی، با اقتدار و با 18 امتیاز، به دور بعد رقابت‌ها صعود کند.

 

Real Madrid - Ludogorets


برچسب‌ها: رئال ,

تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393 ا 15:5 نويسنده : pouria ا

معرفی هر یک از این نامزدها به دلیل رسیدن به افتخاراتی بوده که لحظاتی به یاد ماندنی آنها را با هم مرور می کنیم:

کاندیداهای توپ طلای بهترین بازیکن سال 2014:



کریس رونالدو با به ثمر رساندن 17 گل، نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت


مانوئل نویر با نمایش های درخشانش، تاثیر زیادی در قهرمانی آلمان در جام جهانی داشت



لیونل مسی اگرچه به جامی با تیم هایش دست پیدا نکرد اما توانست رکورد گلزنی در لالیگا را بشکند


کاندیداهای بهترین مربی سال 2014:


کارلو آنچلوتی در اولین فصل حضور در رئال، دهمین قهرمانی این تیم در اروپا را رقم زد.


یواخیم لوو بعد از چند بار ناکامی در تورنمنت های بزرگ، سرانجام آلمان را قهرمان جهان کرد




دیگو سیمئونه بعد از 18 سال اتلتیکو مادرید را در لالیگا به قهرمانی رساند؛ تیم او با قهرمانی در چمپیونزلیگ هم فاصله چندانی نداشت


کاندیداهای بهترین گل سال 2014:


گل خامس رودریگز به اروگوئه در یک هشتم نهایی جام جهانی، یکی از کاندیداهای گل سال است



ضربه سر تماشایی رابین فن پرسی به اسپانیا، بی تردید یکی از لحظات به یادماندنی سال 2014 خواهد بود

همچنین، گل بسیار زیبا و تکنیکی استفانی روشه در لیگ ایرلند، چشم های زیادی را خیره کرد.


برچسب‌ها: لیست نامزد های توپ طلا 2014 ,

تاريخ : سه شنبه 11 آذر 1393 ا 18:25 نويسنده : pouria ا

شاگردان آنچلوتی در این دیدار خارج از خانه حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز، شانزدهمین پیروزی پیاپی شان را جشن بگیرند که یک رکورد برای این باشگاه محسوب می شود.
بازی با برتری رئال آغاز شد و بعد از اینکه کامنی یک بار دروازه مالاگا را باز کرد، کریم بنزما در دقیقه 18، گل اول بازی را به ثمر رساند. ارسال رونالدو از سمت چپ، با ضربه تمام کننده ستاره فرانسوی به گل اول بازی تبدیل شد.




چند دقیقه مالاگا می توانست به گل تساوی برسد اما کاسیاس خوش شانس بود توپی که از بین پاهایش عبور کرد، وارد دروازه نشد. در 15 دقیقه پایانی رئالی ها دو موقعیت خوب را از دست دادند تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.
در نیمه دوم مالاگا نمایش بهتری نسبت به نیمه اول داشت و بارها دروازه رئال را تهدید کردند. البته شاگردان آنچلوتی هم به حملات شان ادامه دادند و اگر درخشش کامنی و بی دقتی ستاره های رئال نبود، بازی خیلی زودتر از دقیقه 83، 2-0 می شد.



باز هم این رونالدو بود که در متن حمله رئال قرار داشت و با یک پاس با ضربه سر، گرت بیل را روانه دروازه حریف کرد. ستاره ولزی این بار اشتباه نکرد و با یک ضربه محکم و غیرقابل مهار، گل دوم رئال را به ثمر رساند.
سه دقیقه بعد، ایسکو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا رئال دقایق پایانی را با 10 نفر دنبال کند. سرانجام فشار تیم میزبان در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به ثمر نشست و روکه سانتا کروز روی ارسال آرتور بوکا، دروازه کاسیاس را باز کرد. اما فرصتی برای تیم میزبان نبود تا بتوانند به گل تساوی برسند و ثانیه هایی بعد بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.


برچسب‌ها: رئال ,

تاريخ : یک شنبه 9 آذر 1393 ا 14:38 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید پنجمین بازی خود در گروه B لیگ قهرمانان را نیز با برتری پشت سر گذاشت(1-0 مقابل بازل) و حالا یک بازی خانگی ساده مقابل لودوگورتس را در روز 9 دسامبر پیش رو دارد. شاگردان

آنچلوتی اگر بتوانند در آن روز، حریف بلغاری خود را شکست دهند، به تنها تیمی در اروپا تبدیل می شوند که دو دوره موفق به پیروزی در هر 6 دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده است.

پیش از این در فصل 2011-2012، رئال مادرید ژوزه مورینیو با شکست دادن آژاکس،لیون و دیناموزاگرب در بازی های رفت و برگشت، موفق به برابری با رکورد میلان،پس اس جی،اسپارتاک مسکو و بارسلونا شده بود.

میلان با هدایت کاپلو در فصل 92-93، آیندهوون، گوته بورگ و پورتو را در هر دو دیدار رفت و برگشت از پیش رو برداشته بود. در آن فصل، لیگ قهرمانان برای اولین بار به شیوه کنونی برگزار می شد.

در سال 1994،پی اس جی با مهاجم بزرگش "ژرژ وه آ"، موفق به تکرار رکورد میلان شد. و یک سال بعد، اسپارتاک مسکو با شکست دادن رقبای آسانی چون بلکبرن،لژیا ورشو و روزنبرگ این رکورد را تکرار کرد.

سال 2002 نیز بارسلونا با هدایت فان خال هر 6 بازی خود در مرحله گروهی را پیروز شد.نکته جالب در اینجاست که هیچکدام از این تیم ها در انتهای رقابت ها به قهرمانی نرسیدند.

Satellite


برچسب‌ها: رکورد رئال ,

تاريخ : جمعه 7 آذر 1393 ا 21:12 نويسنده : pouria ا

متاسفانه امروز ساعت ده صبح یکی از بهترین خواننده های ایرانی که اخیرا از بیماری سرطان رنج می برد را از دست دادیم مرتضی پاشایی عزیز روحت شاد همیشه در قلب ما باقی خواهی ماند


برچسب‌ها: وضعیت مرتضی پاشایی ,

تاريخ : جمعه 23 آبان 1393 ا 12:55 نويسنده : pouria ا

رئالی ها تاکنون در 11 دیدار خود در لالیگا موفق به زدن 42 گل شده اند. یک آمار استثنایی و با فاصله از تمام قدرت های حال حاضر اروپا. رئال اگر به همین روند ادامه دهد در انتهای فصل، آمار 145 گل زده را به ثبت خواهد رساند.

در حال حاضر رکورد گلزنی در لالیگا در اختیار خود رئال است . این تیم با هدایت مورینیو در فصل 2011-2012 با زدن 121 گل رکورددار شد.هرچند که رکورد قبلی نیز با 107 گل،از آن خودشان بود. بدون شک گلزنی های رونالدو در این تیم نقش به سزایی در این امر ایفا کرده است.

کریستیانو تا پایان هفته 11 با 18 گل، آقای گل رقابت هاست. او اگر به همین روند گلزنی ادامه دهد در پایان فصل رکورد 66 گل زده را به جای خواهد گذاشت. رکورددار گلزنی در یک فصل در اختیار مسی با 50 گل زده است. بیشترین تعداد گلی که رونالدو در طول یک فصل برای رئال به ثمر رسانده، 41 گل است.(در فصل 2010-2011)


gnvl_dae8f7c8-0149-3ffd-9087-17ef6009ec86


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1393 ا 18:19 نويسنده : pouria ا

شاگردان آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با یک پیروزی پرگل، توانستند 27 امتیازی شده و به صدر جدول برگردند.
رئال مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 9 دقیقه از بازی گذشته بود که به گل اول رسید. ارسال عرضی تونی کروس، گرت بیل را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و این ستاره ولزی هم با یک ضربه بغل پای راحت، دروازه حریف را باز کرد.
حملات رئال ادامه پیدا کرد و سرانجام در فاصله 5 دقیقه تا پایان نیمه اول، سرخیو راموس برتری رئال را دو برابر کرد. ضربه کرنر خامس، بعد از عبور از مدافعان حریف، روی پای راموس فرود آمد و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد. اما در دقیقه 44، بازیکنان رایو یکی از گل های خورده را جبران کردند.
اشتباه ناواس و خامس، بوئنو را با دروازه خالی رئال تک به تک کرد و او هم با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 2-1 کرد.
رایو می توانست در ابتدای نیمه دوم حساب کار را برابر کند اما داور گل این تیم را به اشتباه آفساید اعلام کرد. در مقابل، رئال بلافاصله توسط کروس به گل سوم رسید. حرکت خوب رونالدو از سمت راست و پاس او به ستاره آلمانی، با ضربه دقیق و تماشایی او، به گوشه دروازه رایو رفت.
در دقیقه 59، بنزما حساب کار را 4-1 کرد. فرار رونالدو و پاس او پشت مدافعان حریف، در دهانه دروازه به بنزما رسید و او خیلی راحت گل چهارم را زد؛ هرچند به نظر می رسید در موقعیت آفساید قرار داشت.
علی رغم افزایش فاصله، برتری رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 83، رونالدو هم نام خود را در بین گلزنان بازی قرار داد. ستاره پرتغالی بعد از پشت سر گذاشتن یکی دو مدافع حریف، شوت محکمی به سمت دروازه زد که با اشتباه دروازه بان، به گل پنجم تبدیل شد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.


 


برچسب‌ها: کفش طلا ,

تاريخ : یک شنبه 18 آبان 1393 ا 15:23 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.