ستاره رئال 5 سال صبر کرد تا سال گذشته به دومین توپ طلایش برسد و همین انتظار بود که اشک او در مراسم توپ طلا را در آورد اما شاید برای اضافه کردن یک توپ طلای دیگر به موزه اش، زمان کمتری انتظار بکشد.
رونالدو سالی رویایی را با رئال پشت سر گذاشت. هرچند آنها نتوانستند در لالیگا به قهرمانی برسند اما با قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ، فصلی درخشان را پشت سر گذاشتند. البته رونالدو در فینال کوپا دل ری حضور نداشت اما در فینال لیگ قهرمانان یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. او با یک رکورد جدید، آقای گل چمیپونزلیگ شد و کفش طلای اروپا را هم به دست آورد.


او فصل جدید را هم استثنایی آغاز کرد و با گلزنی های پیاپی، کمک کرد تا رئال دو شکست ابتدای فصل و فاصله اش با بارسا را جبران کند.
تنها نقطه تاریک کارنامه رونالدو در سال 2014، حذف از مرحله گروهی جام جهانی با پرتغال بود؛ موضوعی که می تواند روی شانس او برای رسیدن به توپ طلا تاثیر بگذارد. مگر اینکه در ماه های باقی مانده، او با بازی های خوبش، کفه ترازو را به سوی خود سنگین تر کند.

فهرست 23 نفره: گرت بیل، کریس رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی، تیبو کورتوا، ادن هازارد، دیگو کاستا، آنخل دی ماریا، یحیی توره، ماریو گوتسه، زلاتان ابراهیموویچ، آندرس اینیستا، تونی کروس، فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، توماس مولر، مانوئل نویر، پل پوگبا، سرخیو راموس، آرین روبن، خامس رودریگز، باستین شواین اشتایگر


برچسب‌ها: فهرست توپ طلا ,

تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ا 15:19 نويسنده : pouria ا

پس از این بازی، ترول بازهای حرفه ای دست به کار شده و اتفاقات این بازی جذاب را دستمایه ترول های جالب خود قرار دادند :

پیکه پس از برتری 5-0 بارسا بر رئال در سال 2010 ، 5 انگشت خود را به نشانه 5 تایی ها به دوربین ها نشان داده بود اما شب گذشته او یک پنالتی ناشیانه تقدیم رئال کرد تا به نوعی با همین دست، رکورد کلین شیت های کلودیو براوو را خراب کند.




مسی : رئالی ها رفتند؟




پیکه در حال خواندن کتاب چگونه کریس رونالدو را متوقف کنیم.



برچسب‌ها: الکلاسیکو ,

تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 ا 15:49 نويسنده : pouria ا

کریستیانو رونالدو با زدن گل در دقیقه 34 بازی رئال - بارسا هم خودش را در ال کلاسیکوها 14 گله کرد و هم نوار کلین شیت های براوو را پاره کرد. بدین ترتیب براوو پس از 754 دقیقه دروازه اش باز شد.


 


برچسب‌ها: رونالدو در الکلاسیکو ,

تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 ا 15:43 نويسنده : pouria ا

یک ال کلاسیکوی زیبای دیگر به اتمام رسید. بازی بزرگی که نکات بزرگ فراوانی هم داشت. در زیر به چند مورد از نکات مهم الکلاسیکوی دیشب اشاره می کنیم:



کارلتو بزرگتر از انریکه. خیلی بزرگتر!
تجربه، تنها فاکتور برتری مربی ایتالیایی رئال بر سرمربی جوان بارسا نبود. هوش بالای این مربی پر افتخار با اتخاذ تدابیر درست و از کار انداختن خط میانی بارسا به وسیله ایجاد بدل مثلث بوسکتس، ژاوی و اینیستا با کروس، مودریچ و ایسکو یکبار دیگر به اثبات رسید تا همگان متوجه شوند که چرا رئال پس از سال ها حسرت، با وجود او توانست لادسیما را به دست آورد. کار کارلتو در هر مسابقه و به ویژه این الکلاسیکو یک کلاس آموزشی است. آموزنده ترین لحظه بازی نارضایتی کارلتو، به هنگام لبخند رونالدو بود! وقتی که رئال با یک گل از رقیب عقب افتاده بود و ستاره پرتغالی عقیده داشت بوسکتس رویش مرتکب خطا شده است. آنجلوتی تنها زمانی چهره رضایتمند به خود گرفت که تمام برنابئو راضی و خشنود بودند.




بازیکنان بزرگ برای بازی بزرگ
بی جهت نیست که صرف حضور در الکلاسیکو برای خیلی ها یک دستاورد بزرگ محسوب می شود. این جدال بی پایان آنقدر مهم و حساس است که بازیکنان تمام توانشان را به کار می بندند. گاهی می شود با وجود علاقه شخصی به یکی از این دو تیم به نتیجه تساوی رضایت بدهی اما این حس هیچ گاه به مربیان و بازیکنان دو تیم منتقل نمی شود. آنها در تمام طول نود دقیقه به دنبال پیروزی هستند. زیباترین لحظه بازی که خود گویای تلاش بی وقفه بازیکنان بود، در دقیقه 29 بود. وقتی کارواخال قصد پرتاب اوت داشت و حداقل نیمی از بازیکنان دو تیم، با کمر خمیده از فرط خستگی دست روی زانو، نفس نفس می زدند. مکث کوتاه مدافع راست رئال به بیننده نشان داد بازیکنان درون زمین چه فشاری را متحمل شده اند.



پیکه افتضاح، ماسکرانو عالی!
وقتی پیکه با درخشش در بارسا، همه فوتبالدوستان را بر آن داشت که سر الکس را به خاطر از دست دادن او مورد انتقاد قرار دهند، همچنان عده ای بودند که پشت این تصمیم فرگی دلیل قانع کننده ای می دیدند. پیکه شاید چند سال عالی را در بارسا گذراند اما بدون شک پس از جام جهانی 2010 وارد حاشیه شد و بارسا و رئال جای بازیکنی با بازدهی چند ساله نیست. این دو تیم نفراتی را می خواهند که نزدیک یک دهه برایشان مثمر ثمر باشند. نمایش نامید کننده مدافع اسپانیایی اگر با درخشش بی نظیر ماسکرانو در قلب خط دفاعی بارسا خنثی نمی شد، احتمال شکست سنگین تر و تلخ تری در انتظار کاتالان ها بود. مدافع آرژانتینی به حق نشان داد که چرا گواردیولا او را بهترین خریدش برای بارسا می دانست.


رئال خوب، مودریچ محشر!
برای آنکه برنده شوی باید یک تیم خوب باشی. رئال در الکلاسیکو یک تیم خوب بود. بازی بدون اشتباه کارواخال، نمایش فوق العاده خط میانی سفیدها و فرصت طلبی مهاجمان آماده این تیم بود که حکم پیروزی رئال بر بارسا را امضا کرد. در این میان نقش یک نفر بیش از سایرین بود. لوکا مودریچ که با بازی در خدمت تیمش هر بیننده ای را به تحسین وا می داشت. هافبک کروات رئال تا زمانی که در میدان بود فقط دستورات تاکتیکی مربی را اجرا کرد و از اصلی ترین عوامل موفقیت رئال بود. به واسطه همین مسئولیت پذیری بالای مودریچ، رئالی ها وقتی از بارسا عقب افتادند هم نظم خود را از دست ندادند. مقایسه آمار پاس او با بازیکن بزرگی چون ژاوی، شاهکار این هافبک ریز نقش را در الکلاسیکو به تصویر کشید تا مرد برتر میدان به همه معرفی شود!


خط هافبک، تعیین کننده تیم برتر
هرچند لوئیس انریکه قصد داشت با بازی دادن همزمان مثلث ثابت سال های نزدیک بارسا از هماهنگی میان آنها بهره گیرد اما نا آماده بودن هر سه آنها کار بارسا را ساخت. تیمی که متکی به مالکیت توپ است و در این دیدار کمترین میزان مالکیت توپ را در مرکز میدان داشت. البته بازی بی نقص مردان میانی رئال که به خوبی از پس وظایف خود برآمدند تاثیر بسزایی در حکمرانی رئال داشت. مادریدی ها برای پیروزی بر حریف دیرینه بدون استفاده از هافبک مخرب، شیوه جدیدی را تست کردند که با وجود ریسک بالا، کارایی فوق العاده اش را نشان داد. آنها به جای دویدن دنبال توپ، منتظر دریافت آن بودند و به جای عجله در امر بازیسازی، ارسال پاس صحیح و در نتیجه گرفتن مالکیت توپ از بارسا را ترجیح دادند.



صفر-صفر ناشدنی
محال است که الکلاسیکو بدون گل تمام شود. جمله کسی مثل رکساچ آنقدر گویاست که لازم به توضیح بیشتر نداشته باشد. باید اعتراف کرد بازی چنین با کیفیتی، ظرفیت های واقعی یک فوتبال ناب را بروز می دهد. در واقع برنده واقعی یک فوتبال واقعی کسانی هستند که شهامت پذیرش شکست را دارند چرا که حاضرند برای چشیدن طعم شیرین پیروزی با تمام قوا به خاک دشمن بزنند و مردانه بجنگند!

 


برچسب‌ها: الکلاسیکو ,

تاريخ : یک شنبه 4 آبان 1393 ا 15:40 نويسنده : pouria ا

عصر امروز دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امید هواداران رئال به کریستیانو رونالدوست که بتواند در غیاب گرث بیل، با آمادگی بالایی که دارد برای رئال گلزنی کند و اختلاف رئال با صدر جدول را بکاهد.


رونالدو عکس بالا را در صفحه اجتماعی اش قرار داده و نوشته: "آماده برای بازی" .


برچسب‌ها: رونالدو در الکلاسیکو ,

تاريخ : شنبه 3 آبان 1393 ا 14:35 نويسنده : pouria ا

 

در تاريخ بازي هاي دو تيم رئال مادريد و بارسلونا، نتايج پرگل زيادي تکرار شده با اين حال پرگل ترين بازي تاريخ ال کلاسيکو در 13 ژوئن سال 1943 اتفاق افتاد.

 
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در ژوئن 1943 در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ژنرالیسم (کوپا دل ری فعلی) به مصاف هم رفتند.در بازی رفت، بارسا با سه گل پیروز شده
 
بود . در پایان آن بازی، رئالی ها مورد ضرب و شتم هواداران کاتالان قرار گرفته بودند.

در بازی برگشت اما اتفاق عجیبی رخ داد. رئال با نتیجه 11-1 بارسا را شکست داد و راهی فینال شد. بارسایی ها در توجیه این شکست سنگین گفتند که از سوی نیروهای نظامی
 
ژنرال فرانکو، تهدید جانی شده و محکوم به شکست بودند. در هر صورت این نتیجه در تاریخ بازی های این دو تیم ثبت شد. سنگین ترین شکست تاریخ بارسا.


برچسب‌ها: الکلاسیکو ,

تاريخ : شنبه 3 آبان 1393 ا 14:31 نويسنده : pouria ا

رونالدو که در مراسم معرفی کفش ورزشی جدید خود که متعلق به کمپانی نایکی است شرکت بود، در مورد بازی حساس فردا مقابل بارسلونا گفت:"نه اینکه چون بازی حساس ال کلاسیکو را در

پیش داریم، من اقدام به استفاده از کفش های جدیدم می کنم. همیشه دوست دارم از کفش ها و لباس های با طراحی و رنگ جدید استفاده کنم.

بیشتر از هر چیزی دوست دارم از کفش هایی استفاده کنم که در آنها احسلاس راحتی بیشتری می کنم و بخصوص در این بازی ویژه دوست دارم که کفش جدید به من کمک کند تا بتوانم بهترین

نمایشم را ارائه دهم . امیدوارم به بارسا گل بزنم و هواداران از پیروزی ما لذت ببرند."

کریس رونالدو در ادامه افزود:" من برای هر مسابقه، با همین شیوه و با همین جدیت خودم را آماده می کنم. مهم نیست حریف بعدی چه تیمی است.بزرگترین آرزوی من این است که سال ها

بتوانم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. هر فصلی که شروع می شود یک چالش متفاوت و جدید برای من به حساب می آید. هدف من همواره یک چیز است : بهترین بودن و بهترین ماندن."


برچسب‌ها: رونالدو در الکلاسیکو ,

تاريخ : جمعه 2 آبان 1393 ا 20:47 نويسنده : pouria ا

ستاره ی پرتغالی که شب گذشته موفق شد مقابل لیورپول در آنفیلد گلزنی کند و در پیروزی تیمش نقش مهمی داشته باشد، حالا خود را برای ال کلاسیکو در برنابئو آماده می‌کند. او که با شرکت نایکی همکاری می‌کند، از کفش‌های جدید خود رونمایی کرد. 

 


در کنار این کفش، لوگو ی CR7 که اختصارا به رونالدو تعلق دارد حک شده و اولین کفش فوتبالی ساق بلند محسوب می‌شود.


 


برچسب‌ها: کفش جدید رونالدو ,

تاريخ : جمعه 2 آبان 1393 ا 20:29 نويسنده : pouria ا


رئال مادريد موفق به گلزني 30 گل در 8 بازي و 25 گل در 5 بازي آخر خود شده است و رونالدو نيز با نرخ آمار گلزني 2.14 گل در هر بازي همچنان رو به جلو حرکت مي‌کند.

مادرید کارلتو در حال رسیدن به آمار و اعداد نجومی است. آنها با 5 گلی که به لوانته در ورزشگاه حریف زدند موفق به زدن 30 گل در 8 بازی اخیر شده اند و اگر آنها بتوانند این نرخ و آمار گلزنی را در

طول فصل و تا آخر فصل ادامه دهند به آمار گل 142 خواهند رسید. آمار گلزنی تیمی 3.75 گل در هر بازی است البته حفظ و نگهداری این آمار تا پایان فصل دشوار خواهد بود اما یادمان نرود تیم در

فصل 2011/12 با مربیگری مورینیو موفق به زدن 121 گل شد زمانیکه سلطه‌ی بارسلونا در لالیگا به پایان رسید. در آن زمان و همراه با مورینیو رئال مادرید با 100 امتیاز سلطه ی کامل بر لالیگا را محقق ساخت.

در این فصل رئال تا به حال دو بازی را از رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید باخته است اما آنها 25 گل در 5 بازی گذشته زده اند. 8 گل برابر دیپورتیوو، 5 گل برابر الچه، اتلتیک و لوانته و 2 گل به والنسیا.

در فصل 2011/12 مادرید 121 گل زد که رونالدو به تنهایی موفق به زدن 46 گل شد اما جالب تر اینکه او بالاترین وبهترین گلزن لالیگا نبود، بازیکن دیگری چون مسی در آن سال 50 گله شد . در این فصل به نظر می‌رسد.

رونالدو این رکورد را خواهد شکست، رونالدو 50% گلهای مادرید را زده است و اگر بتواند آمار گلزنی خود را ادامه دهد او با 71 گل در مجموع در این فصل رکورد مسی را با 21 گل بهبود می‌بخشد.


برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393 ا 18:34 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد.

او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93

درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است.

رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی

در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.



 


برچسب‌ها: برد مادرید ,

تاريخ : شنبه 26 مهر 1393 ا 20:57 نويسنده : pouria ا

تیم ملی پرتغال پس از شکست عجیب 1-0 در زمین خودش مقابل آلبانی که با برکناری پائولو بنتو از سمت سرمربیگری پرتغال همراه بود، به شدت به پیروزی بر دانمارک نیاز داشت.

فرناندو سانتوس برای اولین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت پرتغال می نشست. او که از جانب فیفا 8 جلسه از نشستن روی نیمکت مربیگری محروم شده بود، با حکم دادگاه حکمیت ورزشی تا

زمان اعلام رای نهایی، حکمش معلق شد و توانست در این بازی از روی نیمکت هدایت شاگردانش را بر عهده بگیرد.

بازگشت ستارگان قدیمی پرتغال از جمله کوارشما و کاروالیو به ترکیب پرتغال، رنگ و روی تازه ای به این تیم داده بود. این بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز تا دقیقه 90 بازی با همین نتیجه دنبال می شد. در این دقیقه، رونالدو بخاطر خطا روی هافبک دانمارک باعث بروز جنجال کوچکی درون زمین شد. رونالدو در این صحنه کارت زرد گرفت.

پرتغال که نمی خواست با تساوی از زمین خارج شود بر شدت حملات خود در 5 دقیقه وقت اضافی گرفته شده برای بازی افزود تا اینکه در دقیقه 95، کریس رونالدو سانتر زیبای کوارشما از راست را با

پرشی استثنایی و ضربه سری دقیق، دور از دستان اشمایکل وارد دروازه دانمارک کرد تا بار دیگر فرشته نجات پرتغال شود.

پرتغال با این برد دلچسب، از بحران فاصله گرفت.

 


برچسب‌ها: برد پرتغال ,

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 ا 14:44 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید ساعاتی پیش با برتری 5-0 در مقابل اتلتیک بیلبائو به ششمین برد متوالی خود دست یافت. 4 پیروزی متوالی در لالیگا بعلاوه دو برد در لیگ قهرمانان.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت:"بسیار راضی هستم. همانطور بازی کردیم که می خواستم.در دفاع و حمله همه چیز به خوبی پیش رفت. همه بازیکنانم نمایشی عالی ارائه دادند.

بیل،بنرما و رونالدو استثنایی بودند.کریستیانو و بنزما گل زدند و بیل هم پاس گل داد. به این هماهنگی و هارمونی نیاز داریم.بازیکنان خط میانی بی نقص بودند. هواداران هم امروز بسیار خوب از تیم حمایت کردند."

آنچلوتی در ادامه گفت:" وقتی توپ در اختیار ماست با سه هافبک بازی می کنیم و وقتی آن را از دست می دهیم بیل به هافبک ها اضافه می شود. خامس هم در قسمت چپ زمین تحرک بالایی دارد.او در پست جدیدش به خوبی جا افتاده و از او کاملا رضایت دارم.

نسبت به فصل گذشته در همین زمان، بسیار بهتر بازی می کنیم.این بهترین بازی رئال در این فصل بود.امروز گلی هم دریافت نکردیم و یک نکته مثبت بازی همین موضوع بود. تغییر سیستم نداده

ام. فقط به دنبال این بودم که بازیکنان جدید، خودشان را با سیستم رئال وفق بدهند که خوشبختانه همینطور هم شده است."

 آنچلوتی در انتها به تمجید از رونالدو پرداخت که در این بازی برای بار بیست ودوم هت تریک کرد:" فکر می کنم که دیگر کسی شکی نداشته باشد که برنده توپ طلای امسال کریستیانو است. روی او نمی توان قیمت گذاشت"


برچسب‌ها: توپ طلا رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:24 نويسنده : pouria ا

کریس رونالدو فصل جدید را طوفانی تر از همیشه آغاز کرده و رکورد پشت رکورد است که به دست او جابجا می شود. رونالدو با هت تریک امشب خود موفق شد تا بیست و دومین هت تریک خود با

پیراهن رئال را به ثبت برساند و از این لحاظ با رکورد دی استفانو و زارا برابری کند. او با یک هت تریک دیگر می تواند این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

کریستیانو در 6 بازی از 7 بازی رئال در لالیگا حضور داشته و 13 گل به ثمر رسانده است. تنها "اچوریا" در 73 سال پیش موفق شده بود تا چنین آماری را به ثبت برساند.

به این آمار، 4 گل رونالدو در سوپرجام اروپا و چمپیونزلیگ را هم اضافه کنید تا تعداد گل های رونالدو از ابتدای فصل به 17 برسد.پس از رونالدو نیمار و مسی با 7 و 6 گل قرار دارند.

 



برچسب‌ها: رکورد های رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:21 نويسنده : pouria ا

رئالی ها که در 9 دیدار قبلی در برنابئو م بیلبائو را شکست داده بودند، امشب هم مقابل حریف به یک پیروزی پرگل رسیدند.

رونالدو که در دیدارهای اخیر فوق العاده کار کرده، در این دیدار هم وقت را تلف نکرد و در همان دقیقه 2، گل اول را به ثمر رساند. ارسال دیدنی گرت بیل، با ضربه ستاره پرتغالی، به گل اول تبدیل شد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما آنها برای رسیدن به گل دوم، تا دقیقه 41 صبر کردند. بنزما که در دیدار مقابل لودوگورتس، گل پیروزی رئال را به ثمر رسانده بود، این بار روی ارسال مودریچ، با ضربه سر

دروازه حریف باز کرد.

رئال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و باز هم رونالدو بود که در نقش گلزن ظاهر شد. همکاری خوب بیل و بنزما و در نهایت پاسی که در محوطه شش قدم به رونالدو رسید و او هم خیلی راحت،

دروازه ایرایسوس را برای بار سوم باز کرد.

بنزما در دقیقه 69 شب خوبش را با زدن گل دوم خود و گل چهارم رئال، تکمیل کرد. این بار رونالدو با یک پاس خوب، ستاره فرانسوی را در موقعیت گلزنی قرار داد و هم از این موقعیت به خوبی استفاده کرد.

در نهایت در دقیقه 88، رونالدو هت تریکش را با زدن گل پنجم رئال تکمیل کرد. رئال با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.


 


 


برچسب‌ها: هتریک رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 14 مهر 1393 ا 9:17 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 10 گل در 6 هفته ابتدایی لالیگا، رکورد بهترین آمار گلزنی 60 سال اخیر لالیگا را به نام خود کرد. از فصل 54-55 که "پائینیو" موفق شده

بود در 6 هفته اول لالیگا، 10 گل بزند، تاکنون سابقه نداشت که بازیکنی چنین شروع موفقی داشته باشد. حتی مسی در بهترین فصل دوران فوتبالش نیز چنین شروعی طوفانی نداشت.

همچنین این بهترین آمار گلزنی یک بازیکن رئال مادرید در لالیگاست. پیش از رونالدو، دی استفانو و آمانسیو در فصول 58-59 و 68-69 با زدن 9 گل رکورددار بودند.

تنها سه فوتبالیست موفق شده اند که در تاریخ لالیگا بیش از 10 گل در 6 هفته آغازین به ثمر برسانند. "ماریانو مارتین"، بازیکن بارسلونا در فصل 43-44 با زدن 12 گل، هنوز در این زمینه رکورددار

است. پس از او پرودن و ویلانوا با 11 گل زده قرار دارد



 


برچسب‌ها: رکورد کریس رونالدو ,

تاريخ : دو شنبه 7 مهر 1393 ا 16:40 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.