ستاره پرتغالی رئال و ستاره آرژانتینی بارسا در 6 سال اخیر عنوان بهترین بازیکن دنیا را بین خود تقسیم کرده اند و در این بین، مسی با 4 توپ طلا، از رونالدو پیش است اما مارسلینو نظر دیگری دارد.
او به خبرنگاران گفت:" با در نظر گرفتن همه جوانب، کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او با هر دو پا بهتر از مسی شوت می زند و همین طور ضربات سر بهتری دارد. او بازیکن کامل تری است.

lسی در زدن ضربه نهایی با پای راست کمی مشکل دارد و به خاطر قد و قامتش، در ضربات سر هم خیلی خوب نیست.

روی ضربات سر، به سختی می توان بازیکنی بهتر از رونالدو پیدا کرد. به نظر من، این دو بهترین بازیکنان دنیا هستند."


سرمربی زیردریایی های زرد همچنین در مورد عملکرد رئال در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد و جدایی ژابی آلونسو را اتفاقی مهم دانست. او گفت:" فکر می کنم باید به این تیم زمان دارد. به نظر

من، ژابی آلونسو بازیکن بزرگی است و غیبت او به چشم خواهد آمد. فکر نمی کنم آنها بازیکن دیگری داشته باشند که بتواند در آن پست بازی کند. آنها همچنین با از دست دادن دی ماریا هم به

سختی می توانند جای او را پر کنند."


cr95


برچسب‌ها: رونالدو بهتر از مسی ,

تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 ا 15:46 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش نشست خبری کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به پایان رسید و کارلتو که فردا تیمش باید به مصاف ویارئال برود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

کاسیاس
هنوز لیست بازیکنان برای بازی فردا را مشخص نکرده ام. یک تمرین دیگر باقیمانده و پس از آن در مورد 11 بازیکن اصلی تصمیم نهایی را می گیرم

استفاده از یک دروازه بان در بازی های خانگی و دیگری در بازی های خارج از خانه؟
خیر. چنین چیزی در برنامه های من قرار ندارد

وضعیت دروازه بان ها
دروازه بان های خوبی دارم.همه بازیکنانم برای من ارزشمندند. ولی مجبورم تنها برخی را جزو 11 نفر اصلی قرار دهم. درست نیست که لیستی از بهترین ها و بدترین ها درست کنیم.فردا اگر ایکر بازی کند به این معناست که در تمرینات بهتر بوده است

پس چرا ناواس در بازی قبلی بازی کرد؟
می خواستم او در شرایط بازی قرار بگیرد. کاسیاس و ناواس روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند

بنزما
کریم نباید به خطر گل نزدن نگران باشد.فشاری روی او نیست.او فقط باید به کمک کردن به تیم فکر کند. او باید بهترین بازی هایش را انجام دهد و در خط حمله، مهره مفیدی باشد

ویارئال
مقابل این تیم در فصل گذشته به تساوی دست یافتیم.آنها تیم خوبی هستند. تیم سازمان یافته و سریعی دارند.باید از همان ابتدا با دقت و تمرکز بالا ظاهر شویم.همانند بازی با دپورتیوو.

کریس رونالدو
وقتی مربی میلان بودم، مقابل منچستری قرار گرفتیم که رونالدو را در ترکیب خودش داشت.مهار او دشوار بود.بهتر است به مهار او فکر نکنید. اینگونه راحت تر خواهید بود

کریستیانو و مقایسه شدنش با مایکل جوردن
رونالدو با فاصله، بهترین فوتبالیست جهان است. مقایسه کردنش آسان نیست. خوش شانسیم که او در تیم ما حضور دارد. او یک رهبر با شخصیت و بزرگ برای هر تیمی است. امیدوارم همیشه همینگونه ادامه دهد

رسیدن به رکورد رئال مورینیو در گلزنی برای شما مهم است یا کمتر گل خوردن؟
بردن جام برای من مهم است. اگر کمتر گل بخوریم، مثل فصل گذشته می توانیم موفق باشیم.اینکه گل های کمتری دریافت بکنیم بهتر است؛ چرا که رئال همواره می تواند به حریفانش گل بزند.

وضعیت په په و کوئنترائو
به بازی فردا نمی رسند

شایعات بازگشت رونالدو به انگلستان
اینها شایعات بدون منبع موثق هستند. رونالدو از بودن در رئال خوشحال است. انگیزه بالایی دارد و همه هواداران رئال مشتاقانه او را دوست دارند.

چیچاریتو
مشخص نیست فردا از ابتدا بازی می کند یا نه.

1409244993_911188_1409246937_noticia_grande

 

 


برچسب‌ها: کنفرانس انچلوتی ,

تاريخ : جمعه 4 مهر 1393 ا 21:3 نويسنده : pouria ا

به گزارش "ورزش سه"، شاید منتقدان رونالدو بگویند زدن چهار گل، که دو تای آن از روی نقطه پنالتی بود، شاید چندان اتفاق مهمی هم نباشد اما آنالیز گل های ستاره پرتغالی نشان می دهد که او می تواند به هر شیوه ممکن دروازه حریفان را باز کند.



او که شب گذشته، در صد و شصت و نهمین بازی اش در لالیگا، تعداد گل هایش در این رقابت ها را به 186 رساند، 32 گل را با پای چپ، 129 گل را با پای راست و 25 گل را با ضربه سر به ثمر رساند. از این بین، 155 گل از داخل محوطه جریمه و 31 گل از خارج محوطه جریمه به ثمر رسید. او تنها 39 بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و 16 گل هم از از روی ضربات آزاد مستقیم زد.
این نسبت تقریبا در گل های او در لیگ قهرمانان هم ثابت است؛ 53 گل در 52 دیدار؛ 10 گل با پای چپ، 40 گل با پای راست و 3 گل با ضربه سر. 42 گل از داخل محوطه جریمه و 11 گل بیرون محوطه جریمه؛ 5 گل پنالتی و 7 گل از روی ضربات آزاد.


رونالدو در حالی چنین آماری را از خود به جا گذاشته که تنها 5 فصل از حضورش در رئال سپری شده؛ مقایسه رکوردهای او با آلفردو دی استفانو و رائول، بهترین گلزنان تاریخ رئال، که هر یک بیش از یک دهه در این باشگاه بازی کردند، ارزش کار ستاره پرتغالی را بیش از پیش نشان می دهند. برای مثال رائول 323 گلش برای رئال را در 15 فصل و 741 بازی به ثمر رساند. در حالی که رونالدو با مجموع 264 گل برای رئال، فاصله زیادی با شکستن رکورد رائول ندارد.



برچسب‌ها: تعداد گل های رونالدو در لالیگا ,

تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393 ا 20:54 نويسنده : pouria ا

در این دیدار رونالدو سه گل، گرت بیل و خاویر هرناندز هر کدام دو گل برای رئال به ثمر رساندند و خامس رودریگس گل دیگر رئال را به ثمر رساندند.

رئالی ها که در غیاب رونالدو، دو شکست تلخ را تجربه کردند بودند، در دو دیدار اخیر که او به ترکیب این تیم برگشت، در مجموع 13 گل زدند.

در دیدار امشب هم ستاره پرتغالی در دقیقه 29، جشنواره گل کهکشانی ها را آغاز کرد و پیش از پایان نیمه اول، خامس رودریگس و خود رونالدو، دو بار دیگر در دقایق 36 و 41، دروازه میزبان را باز کردند.

نیمه دوم را لاکرونیا بهتر آغاز کرد و مدونژانین در دقیقه 51، از روی نقطه پنالتی، یکی از گل های خورده را جبران کرد ولی رئالی ها خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و بین دقایق 65

تا 77، سه بار دیگر توسط بیل (دوبار) و رونالدو، به گل رسیدند.

شوت توچه در دقیقه 84، یکی از گل های خورده لاکرونیا را جبران کرد اما دو گل خاویر هرناندز در دقایق 87 و 90، یک پیروزی پرگل برای شاگردان آنچلوتی رقم زد.



تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 ا 12:39 نويسنده : pouria ا

 هفته چهارم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها رئال و اتلتیکو مادرید به مصاف حریفان خود می‌روند.

رئال مادرید از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. شاگردان آنچلوتی که وضعیت خوبی در جدول لالیگا ندارند و پس از سه هفته در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند، برای اینکه فاصله خود را با صدر جدول و رقبای خود کم کنند، به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهند داشت.

اتلتیکو مادرید نیز از ساعت 21 و 30 دقیقه از سلتاویگو پذیرایی می‌کند.

در سایر مسابقات اتلتیک بیلبائو از ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان گرانادا خواهد بود و اسپانیول از ساعت 23 و 30 دقیقه از مالاگا پذیرایی می‌کند.



تاريخ : جمعه 28 شهريور 1393 ا 15:49 نويسنده : pouria ا

حال خودت چطور است؟
روبراه هستم. به شرایط عادی برشته ام. هر روز مراحل درمان را طی می کنم. دیروز دویدن را آغاز کردم. روبراه و خوشحال هستم. در مسیر درستی قرار دارم.

تصمیم به توقف گرفتی.
بحث توقف نیست. پیش فصلی که دوست داشتم را نداشتم. نداشتن پیش فصل این مشکلات کوچک را دوچندان کرد. وقتی بازی با سویا را شروع کردم حس خیلی خوبی داشتم . مشکل جدی

ندارم. مطمئن و روبراه هستم. در عرض یک هفته دیگر سرحال خواهیم شد.

خرید چیچاریتو را چطور می بینی؟
بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم که بتواند به خوبی هماهنگ شود و به ما خیلی کمک کند. خیلی خوشحالیم.

تیم را مقابل سوسیه داد چطور دیدی؟ متعجب شدی؟
مسلما همین طور است. بازی عجیبی بود. برده بودیم و پس از زدن دو گل در پانزده دقیقه بازی آرامی به نظر می رسد. پس از آن چهمه چیز عوض شد. این یک درس برای ما بود که بفهمیم یک

بازی در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه تمام نمی شود. باید تا آخرین لحظه بجنگیم اما این گونه نبودیم. تاوان سنگینی دادیم و چهار گل خوردیم. امیدوارم که این یک درس برای آینده ما باشد.

بازی را وقتی در خانه می دیدی چه حسی داشتی؟
خیلی استرس داشتم. اما این اتفاقات نیز می گذرند.

با رفتن دی ماریا و ژابی و آمدن کروس و خامس و … سبک رئال عوض می شود؟
باید عوض شود. بازیکنان متفاوتی آمده اند. ممکن است که این تغییر مثبت یا منفی باشد. امیدوارم که مثبت باشد. آنها بازیکنانی هستند که سطح خوبی داشته اند و به خوبی هماهنگ می

شوند. مسلما دی ماریا و ژابی بازیکنان خیلی مهمی هستند اما بازیکنان دیگری داریم که خوشحالیم که این جا هستند. مطمئنم که اوضاع خو پیش می رود و تیم در سطح خوبی خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ا 13:11 نويسنده : pouria ا

چیچاریتو درباره این انتقال می‌گوید: من به اینجا آمده‌ام تا بخشی از پروژه‌ی حفظ قهرمانی های رئال مادرید باشم . میخواهم تمام تلاشم را در این مورد انجام دهم. همچنین من از رئالیها که تلاش

کردند به تیمشان بیایم بسیار متشکرم.

او درباره ی بازیکنان آمریکای لاتینی این باشگاه گفت:ما رویاپردازانی هستیم که میخواهیم در آن چیزی که عاشقش هستیم یعنی فوتبال موفق باشیم.

او همچنین درباره ی مکزیک و بازیکن اسطوره ای این کشور هوگو سانچز که در دهه ی هشتاد ستاره ی بی چون و چرای رئال بود نیز گفت:من میخواهم از هوگو یاد کنم که اینجا در رئال مادرید یک

دوران حرفه ای باشکوه را گذراند.آنچه که از آن مطمئن هستم این است که سعی میکنم در رئال با فداکاری تمام بازی کنم. من نسبت به هیچ کدام از تیمهایی که تا حالا در آنها بوده ام این حس

عجیبی که نسبت به رئال را دارم نداشته ام.میخواهم به رویاهایم در این باشگاه جامه ی عمل بپوشانم وتا جایی که امکانش برایم مهیا شود گلزنی کنم.

همچنین امیلیو بوتراگنیو بازیکن پیشین تیم ملی اسپانیا و یکی از مدیران فعلی رئال این مهاجم مکزیکی را خطاب قرار داد و گفت:در اینجا ما از تو انتظارات زیادی دارم و هواداران از همان آغاز کار تو

را حمایت میکنند.امیدوارم تا زمانی که در تیم ما هستی با موفقیت کارت را انجام دهی.



برچسب‌ها: چیچاریتو در مادرید ,

تاريخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ا 13:4 نويسنده : pouria ا

در یک دیدار دیگر از هفته نخست رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا، از ساعت 22:30 شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو پذیرای کوردوبا بود.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

کریم بنزما در دقیقه 29 قفل دروازه میهمان را گشود و رئال را یک بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 90 بازی نیز کریستیانو رونالدو موفق شد خیال هواداران را راحت کرده و اختلاف را به دو گل برساند.

رئال مادرید با این برد 3 امتیازی شد و کوردوبا بدون امتیاز باقی ماند.


برچسب‌ها: هفته اول لالیگا ,

تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 ا 12:47 نويسنده : pouria ا

رونالدو پنج ماه است که در شرایط ایده آل بدنی به سر نمی برد. از بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند تاکنون 16 بازی می‌گذرد و رونالدو فقط در چهار بازی به صورت کامل برای رئال حضور داشته است.

نیمکت نشینی رونالدو در روز جمعه مقابل کالدرون آخرین ورق از غیبت های وی در رئال مادرید بود. وی در بازی برگشت سوپرجام در نیمه دوم به جای کروس وارد زمین شد.

در چنین شرایطی طبیعی است که نگرانی ها در مورد شرایط بدنی این بازیکن در میان هواداران رئال افزایش پیدا کند. خوزه لوئیز سن مارتین، بدنساز اسبق رئال در مورد شرایط این بازیکن گفت :" رونالدو باید سه هفته استراحت کند. او ماه هاست که تمرین نکرده است. در واقع بازیکن پرتغالی یا در سالن بدنسازی به ریکاوری از مصدومیت خود می پردازد یا بازی می کند. در چنین شرایطی نمی تواند تمرین کند و به آمادگی بدنی برسد."

وی اعتقاد دارد که برای رونالدو خیلی مهم است که مدتی از میادین دور باشد:"او تمرینات ریکاوری بدنی را انجام می دهد اما این قضیه نقشی در آمادگی بدنی او ندارد. کریستیانو نیاز دارد تا در تمرینات در بهترین سطح باشد و بهترین نوع آماده سازی را انجام دهد. به طور مثال خودروی فراری نیاز به 200 لیتر بنزین دارد تا حرکت کند، با پنج لیتر بنزین به جایی نمی رسد."

سن مارتین اعتقاد دارد که رونالدو با استراحت نکردن شرایط خود را وخیم تر می کند:" از نظر من، او نیاز دارد تا مدتی استراحت کند و بالاخره به بهترین شرایط برسد. برای گرت بیل در فصل گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و به همین خاطر بیل نیز در بهترین سطحش نبود."

این بدنساز اعتقاد دارد که بدن رونالدو الزام به این استراحت را حس می کند:" او از آن دست بازیکنانی است که نیاز به استراحت دارد تا بدون مشکل در تمرینات شرکت کند.وقتی که استراحت کرد و دردش رفع شد می تواند بدنش را برای بازیها ورزیده سازد."

رونالدو فصل قبل به علت فشار و اهمیت بازیها تصمیم گرفت که به هر نحوی که شده در بازیهای پایانی فصل رئال و جام جهانی حاضر باشد اما در شرایط فعلی، رئال مادرید برنامه مشکلی را از نظر بازیها پیش رو ندارد و به نظر می رسد که وقت مناسبی فرا رسیده باشد تا رونالدو کمی به بدن خود استراحت بدهد.


برچسب‌ها: مصدومیت رونالدو ,

تاريخ : یک شنبه 2 شهريور 1393 ا 16:42 نويسنده : pouria ا

رئال مادرید و آتلتیکو مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت

این جام به بازی برگشت کشیده شود.
دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و کمتر تلاشی برای گل زدن در نیمه نخست انجام دادند. در نهایت موقعیت‌های دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید تا این نیمه با ‌ تساوی بدون گل به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت تا خامس رودریگس را به جای کریستیانو رونالدو به زمین مسابقه بفرستد. رئال در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و چندین بار تا آستانه گلزنی پیشرفت تا این که در نهایت در دقیقه‌ 80 خامس رودریگس کلمبیایی موفق شد اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود. رائول گارسیا، ها‌فبک آتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه‌ 88 گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا هفته‌ آینده در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود و آتلتیکو مادرید با کسب یک تساوی بدون گل نیز فاتح این جام خواهد شد.
آتلتیکو مادرید فصل گذشته توانست پس از سال‌ها به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یابد. رئال مادرید نیز موفق شد با برتری دو بر یک برابر بارسلونا قهرمان جام حذفی این کشور کوپا دل ری شود.

خامس:”امیدوارم در بازی برگشت گل بزنم”


برچسب‌ها: سوپر جام اسپانیا ,

تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 ا 10:7 نويسنده : pouria ا

حفظ توپ توسط رئال در بازی دیشب یک نتیجه ویرانگر داشت. این که رئال به طور مداوم در حال حمله بود هم این را نشان می داد. آنجلوتی با هفت بازیکن تلاش می کرد

خط دفاع سویا را ویران کند. آنجلوتی به لطف فشار همگانی و سرعت تیمی پیروز شد. اضافه شدن کروس باعث تعادل تمی شده بو. تیم امری از موقعیت های خود استفاده نکرد. آنها سه شوت به

چارچوب داشتند اما رئال با هشت شوت به چارچوب گل زد.

 
سویا بد بازی نکرد، اما می دید که بازیکنان رئال چند برابر هستند و هیچ کس را نمی توان مهار کرد. از رونالدو گرفته تا کارواخال یا کوئنت رائو.

یک رئال مادرید متعادل، منسجم، شناور و پر تحرک با عملکردی بی نظیر. وقتی توپ به کروس می رسید، هفت بازیکن رئال در فاز هجومی قرار می گرفتند. در نقطه مقابل کوئنت رائو در فاز تدافعی عالی بود.
 
 

 

 


برچسب‌ها: قهرمانی مادرید در سوپر کاپ اروپا ,

تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 ا 23:20 نويسنده : pouria ا

گروهي از رسانه‌هاي اسپانيايي از جمله نشريه آس مادريد صبح امروز (يکشنبه) اعلام کردند که روند ريکاوري کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد از سوي کارلو آنچلوتي، سرمربي
 
ايتاليايي تيم قابل قبول ارزيابي شده است و او مي‌تواند در ديدار برابر سويا در سوپرجام اروپا به ميدان برود.

به نقل از تسنيم، رونالدو در هفته‌هاي پايان فصل گذشته دچار مصدوميت شد و با وجود نگراني‌هايي که از بابت تشديد اين مصدوميت وجود داشت به همراه تيم ملي پرتغال به برزيل سفر کرد و تنها
 
زمان ريکاوري‌اش را به تعويق انداخت.

کارلو آنچلوتي تا چندي پيش به آمادگي جسماني کاپيتان تيم ملي پرتغال براي حضور در سوپرجام اروپا و حتي سوپرجام اسپانيا هم ترديد داشت اما طبق گزارش نشريه آس رونالدو در گفت‌وگويي
 
که با کارلتو داشته از آمادگي خود براي حضور در بازي برابر سويا، قهرمان فصل گذشته ليگ اروپا خبر داده است تا با پيروزي در آن تنها جامي را که در ويترين افتخارات باشگاهي او ديده نمي‌شود، به دست آورد.

آس نوشته است که رونالدو علاوه بر تمرينات تيمي، يکسري تمرينات انفرادي اضافي هم انجام مي‌دهد تا خود را براي بازي پس فردا برابر آندلسي‌ها آماده کند. اين نشريه همچنين اعلام کرده است
 
که علاوه بر رونالدو ايکر کاسياس، توني کروس و جيمز رودريگز هم در ترکيب رئال مادريد قرار خواهند گرفت.

بازي سوپرجام اروپا ساعت 23:15 سه شنبه در شهر کارديف ولز برگزار خواهد شد.
 
 
تمرین رونالدو کنار خامس



تاريخ : یک شنبه 19 مرداد 1393 ا 22:7 نويسنده : pouria ا
کريستيانو رونالدو سال گذشته موفق شد بالاتر از ليونل مسي و فرانک ريبري به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شود.

مجله معتبر "سلامت مردان" کريستيانو رونالدو را تندرست‌ترين ورزشکار جهان معرفي کرد.

اين مجله با در نظر گرفتن شرايط فيزيکي کريستيانو رونالدو، ميزان استقامت او، سرعت و قدرت بدني او را به عنوان "تندرست‌ترين ورزشکار" جهان معرفي کرد.

به نوشته اين مجله، کريستيانو رونالدو در هر بازي بيش از 10 کيلومتر مي‌دود، ميزان چربي بدن او يک رقمي است که بسيار جالب توجه است و در هر مسابقه فوتبال 33 دفعه استارت مي‌زند که
 
هر استارت او حدود 33 کيلومتر در ساعت سرعت دارد.

قدرت شوت زني کريستيانو رونالدو نيز از ديگر نکات جالب است. شوت‌هاي رونالدو نيز مي‌تواند تا 128 کيلومتر در ساعت سرعت داشته باشد.

کريستيانو رونالدو فصل قبل موفق شد با رئال مادريد به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست يابد، اما او همراه با پرتغال در جام جهاني 2014 برزيل ناکام بود و نتوانست از گروه خودش به مرحله بعد راه يابد.
 

 



برچسب‌ها: رونالدو تندرست ترین ورزشکار جهان ,

تاريخ : یک شنبه 12 مرداد 1393 ا 11:19 نويسنده : pouria ا


جيمز رودريگز، بازيکن جديد تيم فوتبال رئال مادريد که روز گذشته با قراردادي شش ساله به ارزش تقريبي 80 ميليون يورو از موناکو به کهکشاني‌ها پيوست، در مراسم معارفه‌ خود از پيوستن‌اش
به سفيدپوشان پايتخت اسپانيا به عنوان تحقق يک رؤيا ياد کرد.

جيمز 23 ساله که پس از گرث بيل، کريستيانو رونالدو و لوئيز سوارز، اکنون چهارمين بازيکن گران‌قيمت تاريخ فوتبال است،‌ اظهار داشت: اين ارقام (رقم قرارداد) براي من هيچ معنايي ندارد. من فقط مي‌خواهم تاريخ‌ساز شوم و کاري کنم که هواداران رئال مادريد لذت ببرند. رئال مادريد تيمي است که به بردن عادت دارد و من هم از نظر رواني و هم از نظر جسماني براي حضور در اين تيم آماده‌ام. براي من حضور در ميان اين تعداد ستاره لذتبخش است و مطمئنم که از تمام هم‌تيمي‌هايم چيزهاي زيادي ياد خواهم گرفت.

مهاجم کلمبيايي کهکشاني‌ها که 45 هزار هوادار رئال مادريد براي خوشامد‌گويي به او به سانتياگوبرنابئو آمده بودند،‌ ادامه داد: من هميشه پيگير بازي‌هاي رئال مادريد بوده‌ام و رؤياي بازي در اين تيم را داشتم. براي رسيدن به اين تيم متحمل زحمات فراواني شدم و به همين خاطر رسيدن به هدفم آن را برايم شيرين‌تر کرده است.

برنده کفش طلاي جام جهاني 2014 که يکي از شش گلش در اين تورنمنت به عنوان زيبا‌ترين گل هم انتخاب شد، تصريح کرد: من هرگز روز پيوستنم به رئال مادريد را فراموش نخواهم کرد. اميدوارم با تلاش فراوان و تمرينات خوب روزهاي لذتبخش فراواني را در رئال مادريد تجربه کنم. مي‌دانم که فشار فراواني در اين تيم روي من خواهد بود اما من از آن نمي‌ترسم.



برچسب‌ها: جیمز رودریگز در مادرید ,

تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393 ا 13:45 نويسنده : pouria ا

*اسامی زنندگان گل‌های برتر به شرح زیر است:

۱- تیم کهیل (گلزنی در دیدار استرالیا و هلند)


۲- جیمز رودریگز ( گلزنی در دیدار کلمبیا و اروگوئه)

۳- روبین فان پرسی (گلزنی در دیدار هلند و اسپانیا)

۴- داوید لوئیز (گلزنی در دیدار برزیل و کلمبیا)

۵- لیونل مسی (گلزنی در دیدار آرژانتین و ایران)

۶- ژروینیو (گلزنی در دیدار ساحل عاج و کلمبیا)

۷- آرین روبن (گلزنی در دیدار هلند و اسپانیا)

۸- ژردان شقیری (گلزنی در دیدار سوئیس و هندوراس)

۹- جیمز رودریگز (گلزنی در دیدار کلمبیا و ژاپن)

۱۰- ماریو گوتزه (گلزنی در دیدار آلمان و آرژانتین)

تیم منتخب جام جهانی اعلام شد


برچسب‌ها: بهترین گلهای جام جهانی 2014 ,

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 ا 12:54 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.